أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۴۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۰ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،* هواداران استقلال قبل از شروع بازی پیروز قربانی مدافع سابق تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند. آنها با تشویق‌های پیاپی خود از قربانی خواستند که به سمت آنها برود که قربانی این کار را انجام داد.

* هواداران تیم استقلال به محض ورود آبی‌پوشان به زمین تک‌تک بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

* تقابل امیر قلعه‌نویی و صمد مرفاوی همیشه دیدنی بوده. هر دوی این مربیان سابقه هدایت استقلال را دارند و از جنس آبی هستند و همین مساله باعث حساسیت دیدار استقلال و صبا شده بود. قلعه‌نویی که در بازی روز گذشته حکم مربی میزبان را داشت به طرف صمد رفته و با او خوش و بش کرد. در همین لحظه تماشاگران خواستند که قلعه‌نویی، مرفاوی را به طرف آنها ببرد. قلعه‌نویی هم فورا حرف هواداران را گوش کرد و دست صمد را گرفته و نزد آنها برد.

* آندو که در طول هفته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرین استقلال حاضر نشد و تنها یک جلسه با آبی‌ها تمرین کرد در بازی دیروز نیمکت نشین بود. نیمکت نشینی این بازیکن باعث شد تا اصحاب رسانه روی او زوم کنند، این در حالی بود که تیموریان در دقیقه 14 بازی نیمکت استقلال را ترک کرد و به رختکن رفت. همین نکته باعث شد تا این شائبه به وجود بیاید که آندو به نشانه قهر نیمکت را ترک کرده است.

* قبل از شروع بازی استقلال و صبا مقابل در ورزشگاه آزادی یک دستگاه خودرو آتش گرفته بود که همین مساله باعث شد ترافیک سنگینی مقابل در ورزشگاه ایجاد شود. این خودرو نوعی از محصولات شرکت سایپا است!

* حنیف عمران‌زاده که در لیست 18 نفره استقلال قرار داشت به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت. عمران‌زاده بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی دیده شد.
* مگویان در جریان بازی در دادن پاس به هم تیمی‌هایش اشتباه می‌کرد به همین دلیل امیر قلعه‌نویی بارها سر مگویان داد و فریاد کشید. کاری که همیشه در کنار زمین انجام می‌دهد!

* میلاد فخرالدینی با گرفتن کارت زرد از داور دو کارته شده و از بازی بعدی محروم شد. فخرالدینی پیش از این، یک بار به دلیل سه کارته شدن محروم شده بود اما این بار طبق قانون جدید سازمان لیگ با دو کارته شدن محروم می‌شود. میلاد اولین بازیکن استقلال است که با قانون جدید دو بار از حضور در مسابقات محروم شده است.

* آرش برهانی که جزو بازیکنان استقلال نبود و از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کرد در بین دو نیمه به همراه دکتر نوروزی به رختکن استقلال رفت.

* اواسط نیمه دوم مربی صبا و کاپیتان استقلال با هم درگیری لفظی پیدا کردند. در حالی که ابراهیمی در یک صحنه برخوردی با بازیکن صبا داشت ساکت الهامی مربی این تیم معتقد بود که ابراهیمی مرتکب خطا شده و به او اعتراض کرد در همین حین صادقی خودش را به صحنه نزدیک کرد و با الهامی درگیر شد البته این جر و بحث با وساطت مرفاوی ختم به خیر شد.

* علیرضا رمضانی نیمه دوم به شدت مصدوم شد به نحوی که عمران زاده برای دلداری دادن به او بالای سرش حاضر شد. نکته قابل توجه اینکه در هنگام تعویض اجباری رمضانی، بلندگوی ورزشگاه به اشتباه اعلام کرد که مگویان از بازی خارج شده است.

* بعد از گل استقلال، امیر قلعه‌نویی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*مرفاوی تا دقیقه 85 بازی روی نیمکت نشسته بود و از جایش تکان نمی‌خورد اما در 5 دقیقه آخر بازی به کنار زمین آمده بود و با بازیکنان خود صحبت می‌کرد.

* یکی از دوستان امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال معروف به «علی» بین دو نیمه برای صرف چای به جایگاه خبرنگاران آمد؛ این در حالی بود که خبرنگاران بدون
ID کارت حق حضور در جایگاه خبرنگاران را نداشتند.

* نکته قابل توجه در تیم استقلال استفاده بازیکنان این تیم از کفش‌های رنگی بود. امیرحسین صادقی، کرار جاسم، محمد قاضی، میلاد فخرالدینی و هرایر مگویان کفش‌های رنگی پوشیده بودند.

* بعد از پایان بازی تعدادی از هواداران استقلال بازیکنان را هو کردند. این درحالی بود که عده‌ای به عملکرد قلعه‌نویی منتقد بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها