يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۴۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، عاملان شهادت مأموران کلانتری ۱۷ زاهدان طی چند عملیات هماهنگ پلیسی دستگیر شدند.
حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی به شهادت رسیدن دو تن از ماموران کلانتری 17زاهدان در تاریخ 27/3/92 ،بر اثر اصابت گلوله توسط افراد ناشناس و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ماهها اقدامات گسترده تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی، سرنخ هایی از دخالت باند 6 نفره ای از سارقان مسلح در این پرونده را به دست آوردند.

سردار رحیمی ضمن اشاره به اینکه ،ماموران در نتیجه اقدامات تخصصی،‌محل اختفای یکی از اعضای این باند را در شهر زاهدان شناسایی کردند، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات شبانه پلیسی موفق به دستگیری فرد مورد نظر شده و جهت بررسی بیشتر وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه اعضای این باند که با استفاده از مدارک هویتی جعلی به کشور های پاکستان و افغانستان تردد می کردند، افزود: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، هویت دقیق این متهمان را شناسایی و پس از تحت کنترل قرار دادن محل تردد این افراد، آنان را طی چند عملیات هماهنگ در شهرستان های زاهدان و چابهار دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به کشف تعدادی مدارک هویتی جعلی و چند قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه این متهمان گفت: اعضای 6 نفره این باند در تحقیقات تخصصی و دقیق پلیسی علاوه بر به شهادت رساندن دو تن از ماموران کلانتری 17 زاهدان در تاریخ 27/3/92 به درگیری مسلحانه منجر به زخمی شدن دو تن در تاریخ 16/2/92 و همچنین قتل دو تن در پارک ملت زاهدان و سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو تویوتا و سه فقره تیر اندازی منجر به جرح اعتراف کردند.

سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ضمن ارائه خدمات انتظامی به تمام اقشار اجتماعی جامعه با تمام توان و قوا با قانون شکنان و هنجار گریزان و کسانی که قصد دارند فضای امن جامعه رابرای مردم ناامن کنند برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد به اهداف پلید خود دست یابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها