کد خبر: ۲۶۶۴۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
سرمربی بارسلونا دیدار امشب مقابل سلتاویگو را خاص‌ترین دیداری دانست که تیمش باید برای آن آماده شود.
لوئیس انریکه معتقد است که دیدار امشب شاگردانش مقابل تیم سابقش سلتاویگو، یک رویداد ویژه خواهد بود.

سرمربی ۴۴ ساله یک فصل را در سلتاویگو گذراند و سپس هدایت بارسلونا را در دست گرفت. بارسلونا هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب رئال مادرید شد اما همچنان با یک امتیاز اختلاف، صدر جدول را در اختیار دارد.

لوئیس انریکه اظهار داشت: این خاص‌ترین مسابقه‌ای است که باید برای آن آماده شویم. چون خیلی از بازیکنان سلتاویگو را می‌شناسم، این بازی از نظرم عجیب‌تر هم می‌شود. من فکر می‌کنم که آنها بسیار خطرناک هستند. خیلی خوشحالم که سلتاویگو شروع خوبی در این فصل داشت.

وی ادامه داد: خاطرات زیادی از زمان حضورم در این باشگاه دارم. سلتاویگو باشگاه بزرگی با ارزش‌های بزرگ است. صادقانه بگویم که شکست مقابل مادرید ما را تحت تأثیر قرار نداد. تمریناتمان را مثل همیشه انجام دادیم و مثل معمول کار می‌کنیم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: درست است که هضم شکست در ال‌کلاسیکو کار سختی است اما در طول یک فصل فراز و نشیب زیادی در پیش داریم و عبور از این سرپایینی‌ها بخشی از بازی و ضروری است.

وی اضافه کرد: وقتی نتایج خوبی کسب نمی‌کنیم، فکر نمی‌کنیم بهترین هستیم و وقتی نتیجه بدی می‌گیریم هم برعکسش را تصور نمی‌کنیم. تمام کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تلاش کنیم تا خونسرد باشیم و به تلاشمان ادامه دهیم؛ تا آخرین لحظه صبر کنیم و برای کسب هر افتخاری بجنگیم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
Nafas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
ایشالله که موفق میشن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها