أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۴۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که در این روزها همه شمشیرشان را برای تیمش از رو بسته‌اند.
پس از حرکت پیام صادقیان در دیدار پیکان و پرسپولیس که به تعویض شدنش در بازی اعتراض کرد، حاشیه‌های زیادی برای سرخپوشان ایجاد شد تا این بازیکن اعلام کند که برای دور شدن حاشیه از پرسپولیس می‌رود.

بازیکنان پرسپولیس که از ایجاد حاشیه برای صادقیان ناراحت شده‌اند از هافبک تیم‌شان حمایت کردند و این بار سوشا مکانی در صفحه اینستاگرامش از صادقیان حمایت کرد.

دروازه‌بان سرخپوشان در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خودش در کنار صادقیان نوشت: «توو این روزا که همه برای زدن پرسپولیس شمشیرِشونو از رو بستن، خواهشاً شما پشت بازیکناتونو خالی نکنید... پیام توو دلش هیچی نیست. با حمایت شما بهترین جاها توو زندگی ورزشی‌ش می‌رسه. من که بهش ایمان دارم اگه اشتباهی کرده قابل جبرانِ مثل همه آدما، مثل خودم پس پشت‌شو خالی نکنید که توو این شرایط ما یکی از تأثیرگذارترین بازیکنامونو از دست ندیم.»

حمایت مکانی از صادقیان+ عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها