يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۷۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۳
باشگاه ترانه و موسیقی راه که سال گذشته در محل لانه جاسوسی از قطعه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی رونمایی کرده بود، امسال به دلیل تقارن عاشورای حسینی با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا (۱۳ آبان ماه) سرود «مرگ بر آمریکای ۹۳» را به عاشوراییان استکبارستیز تقدیم می‌نماید.
به گزارش سرویس صوت و فیلم پایگاه 598 ، باشگاه ترانه و موسیقی راه که سال گذشته در محل لانه جاسوسی از قطعه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی رونمایی کرده بود، امسال به دلیل تقارن عاشورای حسینی با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا (۱۳ آبان ماه) سرود «مرگ بر آمریکای ۹۳» را به عاشوراییان استکبارستیز تقدیم می‌نماید.

حاج صادق آهنگران، نوحه‌خوان حماسه‌های عاشورایی این اثر را اجرا نموده و شعر آن بر عهده دکتر محمدمهدی سیار شاعر قطعات ماندگار همچون «مرگ بر آمریکا» و «گزینه‌های روی میز» بوده است. آهنگسازی و تنظیم ارکستر نیز توسط سیدمحمد میرزمانی از چهره‌های برجسته موسیقی عاشورایی و آهنگساز قطعه «بیا تا برویم» با صدای آهنگران بوده است.

در ادامه می‌توانید این ترانه زیبا را بشنوید و دانلود نمایید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها