أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۷۰۴۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۱۲ آبان ۱۳۹۳
تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تیم فوتبال استقلال ازساعت 11.30 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. با توجه به برگزاری مراسم عزاداری بازیکنان پیش از شروع تمرین در خصوص حضورشان در هیأت‌های مختلف صحبت می‌کردند و با یکدیگر برای شرکت در مراسم عزاداری امام حسین (ع) قول و قرار می‌گذاشتند.

*آندرانیک تیموریان و جاسم کرار غایبان تمرین امروز استقلال بودند. غیبت تیموریان مشکوک بود زیرا این بازیکن هنوز مطالبات خود را به صورتی که توقع داشته از مسئولان باشگاه استقلال دریافت نکرده است. کرار نیز قرار است فردا به تهران بازگردد و از روز سه‌شنبه در تمرینات حاضر شود.

*مهدی کریمیان بعد از دو روز غیبت در تمرینات تیم استقلال امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. این بازیکن قبل از شروع تمرین با قلعه‌نویی صحبت‌هایی را انجام داد.

*هاشم بیک زاده به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص نحوه عملکرد تک تک بازیکنان با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری از بازیکنان خواست تا روی بازی‌های این دو هفته تمرکز کنند و به اعتقاد وی این دو مسابقه می‌تواند کلید قهرمانی آبی‌پوشان برای رقابت‌های این فصل باشد.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال نیز در تمرین تیمش شرکت کرد.

*با توجه به بارش شدید باران و همچنین برگزاری مراسم تاسوعای حسینی امروز تماشاگری در محل تمرین حضور نداشت و آبی‌پوشان زیر بارش شدید باران حدود یک ساعت کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*طبق برنامه بازیکنان تیم فوتبال استقلال در روز عاشورا تمرین نخواهند کرد و آبی‌پوشان مثل دو هفته اخیر روز چهارشنبه پشت درهای بسته تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود. آبی‌پوشان در این مسابقه میلاد فخر‌الدینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها