يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۷۲۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
سپاهان مي‌تواند با پيروزي خانگي برابر نفت مسجد سليمان در جايگاهي بهتر از چهارمي در پايان هفته چهاردهم قرار بگيرد.
به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که تیم‌های اول و سوم جدول یعنی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند و همچنین فولاد خوزستان، تیم دوم جدول در مشهد مهمان پدیده خواهد بود، سپاهان می‌تواند با پیروزی خانگی برابر نفت مسجد سلیمان که البته کار چندان سختی نیست در جایگاهی بهتر از چهارمی در پایان هفته چهاردهم قرار بگیرد. البته برای سپاهان که این فصل در خانه امتیازهای زیادی را به تیم‌های پایین جدول داده است مصاف با نفت مسجد سلیمان خطرناک است و مربیان این تیم باید بازیکنانشان را نسبت به حساسیت این دیدار توجیه کنند.

1-سپاهان در 6 بازی اخیر بعد از حضور حسین فرکی صاحب 3برد 2مساوی ویک باخت شده است و حالا با یک برد میتواند خود را به رتبه دوم جدول برساند.

2-بعد از نتایج نه چندان رضایت بخش نفت مسجد سلیمان با سرمربیگری مجید باقری نیا مدیران این تیم بهروز مکوندی، سرمربی فصل پیش این تیم را دوباره در رأس کادر فنی خود قرار دارند. جالب اینکه نفت مسجد سلیمان در اولین دیدارش با مکوندی در داربی خوزستان موفق شد مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد خوزستان را شکست دهد، آنها در دو دیدار بعدی خود در لیگ برتر هم به ترتیب از استقلال خوزستان و ذوب آهن تساوی گرفتند تا مکوندی در ۳ دیدار ابتدایی لیگ برتری‌اش با نفت مسجد سلیمان بدون شکست باشد و ۵ امتیاز کسب کرده باشد.

3-2تیم بازیکن محروم ندارند ولی پر از بازیکن 2اخطاره هستند ،سپاهان امیر حسین کریمی ،هادی عقیلی ،عبدالله کرمی ،لوسیانوپریرا ومهدی شریفی را محروم دارند ودر تیم نفت ،حامد محمودی ،رضادرویشی ،سعیدسالارزاده ،فرزاد محمدی ،تیغ نورد ، میلاد جعفری ومیلاد سلیمان فلاح را 2 اخطاره دارند.

4-این اولین دیدار 2 تیم در تاریخ لیگ برتر است.

5-سپاهان میتواند با ترکیب:رحمان احمدی (شهاب گردان )،هادی عقیلی ،عبدالله کرمی ،محمد علی احمدی ،وریا غفوری ،حسین پاپی ،احسان حاج صفی (علی کریمی )،مهدی شریفی ،محمدرضا خلعتبری ولوسیانو پریرا به مصاف حریف رود.

6- در ترکیب نفت مسجدسلیمان به احتمال زیاد حمید بوحمدان ،رضادرویشی ،سعید سالارزاده ،محمد مد ملیسی ،محمود تیغ نورد ،میلاد زنید پور ،میلاد سلیمان فلاح ،جلال عبدی ،میلاد جعفری ،رضا حیدری و کارلوس سانتوز ،بازی میکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها