يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۷۳۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
غيبت همزمان جاسم کرار و اندرانيک تيموريان در تمرين استقلال در آستانه ديدار حساس اين تيم با تراکتورسازي، سوء تفاهمات زيادي را به وجود آورده است.
به گزارش "ورزش سه"، کرار پیش از شب تاسوعا از امیر قلعه نویی اجازه گرفت تا به نجف برود، تا به رسم هر ساله نذر خانوادگیشان را ادا کنند. قرار بوده که او امروز درتمرین باشد که هنوز به ایران بازنگشته است.

در این رابطه با موسوی مترجم او تماس گرفتیم، او گفت:« کرار هم مثل بقیه بازیکنان استقلال از باشگاه قول مساعد گرفته که طلبهایش پرداخت شود. اما علت غیب او نه اختلاف با تیموریان است نه مشکلات مالی. او برای ادای مراسم عزاداری امام حسین و نذری که دارد. به نجف رفته است و قرار است که تا پیش از بازی با تراکتور به ایران بازگردد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها