يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۷۴۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
تراکتور با تماشاگرانش شیرین است، امیدوارم بتوانیم در بازی شش امتیازی، پیروز بازی باشیم.
به گزارش پایگاه 598، اين روزها شايعات مختلفي در مورد اميرحسين صادقي مدافع استقلال مطرح شده و مي گويند او در فهرست مازاد استقلال قرار خواهد گرفت.صادقي در مورد اين موضوع و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.

 

در اینستاگرامتان عکس هایی با حال و هوای محرم منتشر کردید...

 

عزاداری امام حسین افتخار من است و من هم امسال در محله خودمان در خیابان پیروزی  مشغول عزادارای بودیم، تاسوعا و عاشورا در کرج بودم و نذری که داشتیم را ادا کردیم.

 

چهره سرشناسی هم در عزاداری هایتان حضور داشت؟

 

زیر پرچم امام حسین کسی سرشناس تر از او نیست.

 

این هفته در مقابل تیم سابقتان، تراکتورسازی بازی دارید، رویارویی با هواداران تراکتورسازی را چطور می بینید؟

 

من تجربه یک سال خیلی خوب در تبریز را دارم، با هواداران تراکتورسازی ارتباط خوبی داشتم و با این تیم موفق به کسب نتایج خوبی هم شدم. هر کجا که باشم از مردم تبریز و هواداران تراکتور به نیکی یاد خواهم کرد. از این که به ورزشگاه یادگار امام باز میگردم خوشحالم و امیدوارم هواداران فوتبال شاهد یک دیدار جذاب باشند.

 

محرومیت هواداران تراکتورسازی هم لغو شد...

 

فوتبال بدون تماشاگران جذابیتی ندارد، شهرهایی که طرفداران مثل تبریز، حضور تماشاگران باعث جذابیت بیشتر فوتبال می شود. تراکتور با تماشاگرانش شیرین است، امیدوارم بتوانیم در بازی شش امتیازی، پیروز بازی باشیم.

 

این روزها مدام اسم شما در لیست مازاد و خروجی استقلال منتشر می شود، این لیست ها صحت دارد؟

 

این هم از لطف دوستان است که همواره شامل حال من می شود. از آنها تشکر می کنم که به فکر من هستند ولی باید بگویم بازی در استقلال همیشه آرزوی من بوده و بودن یا نبودن بازیکنی را شخص مدیرعامل و سرمربی مشخص می کند و من به اینگونه مسائل حاشیه ای توجه ای ندارم. دوستانی که به من لطف دارند از آنها تشکر می کنم آنها بازی های ندیده را تفسیر می کنند و باعث می شود ذهن مردم نسبت به چند بازیکن خراب شود. امیدوارم سر آنها زودتر به سنگ بخورد. من بعد از ده سال بازی در لیگ برتر می دانم این خط ها برای چه کسی است و به انها میگویم توکلم همیشه به بالایی است. با فوتبال آمده ام و با فوتبال می روم.

 

در چند هفته گذشته روی هر گلی که استقلال دریافت می کرد، نام ما به عنوان مقصر اصلی گل برده می شد...

 

در بازی های که پخش زنده نیست، برخی از دوستان با انتشار این اخبار جعلی می خواهند بازیکنان را تخریب کنند. این خبرها باعث می شود مردم روی این مسائل زوم کنند ولی این دوستانی که دست به انتشار این اخبار جعلی می زنند، باید بدانند استقلال بزرگ است و همیشه نتایج بزرگ می گیرد استقلال بازیکنان بزرگی دارد و وقتی این تیم میبرد همه در آن سهیم هستند وقتی می بازد همه در آن مقصر.

 

بعد از بازی با پارسه اشک شوق ریختید؟

 

بعد از گلی که خوردیم فشار زیادی روی من بود ما یک گل زودهنگام خوردیم که باعث شد شیرازه تیم ما برای دقایقی از هم بپاشد. وقتی دقیقه 52 توانستیم گل دوم را بزنیم باری از روی دوشم برداشته شد البته که باید بگویم اشک نبود، و خوشحالی معمولی بود.

 

تاریخ دربی هم مدام در حال تغییر است...

 

طبیعی است که تاریخ دربی تغییر کند چون بازیهای تیم ملی قبل از دربی برگزار خواهد شد و برای این دو تیم سخت خواهد شد که بازیکنان خود را در اختیار نداشته باشند. برگزاری دربی در وسط هفته هم گزینه خیلی خوبی است البته که باید فدراسیون فوتبال، شورای تامین و باشگاه ها به تعامل لازم و کامل در این باره برسند.

 

شما رکوردار بازی در استقلال هستید...

 

خوشحالم با پیراهن استقلال به این مهم دست یافتم، افتخار می کنم بیشترین بازی در استقلال را دارم و این افتخار تا آخر زندگی همراه من است و پسرم میتواند به پدرش افتخار کند که رکوردار بازی استقلال است.

 

در رسانه ها هر روز اخباری مبنی بر جدایی آندو از استقلال شنیده می شود، به نظر شما او در نیم فصل استقلال را ترک میکند؟

 

مشکل خاصی نیست، تا جایی که من میدانم آندو فقط صبح تاسوعا در تمرین حضور نداشت امیدوارم مشکل خاصی نباشد چون تجربه او می تواند به استقلال کمک کند. باید مراقب باشیم در استقلال حاشیه بوجود نیاید با نظر کادر فنی نیم فصل چند بازیکن خوب جذب می کنیم تا مدعی اصلی قهرمانی باشیم.

 

بعد از مصدومیت رمضانی از او خبری دارید؟

 

او بازیکن جوانی است و یکی از پنج هافبک هجومی برتر ایران خواهد شد و در آینده حرفهای بیشتری برای گفتن خواهد داشت و امیدورام او از نیروی جوانی خود استفاده کن تا زودتر به مسابقات بازگردد، ما هم باید به او کمک کنیم تا دوران نقاهتش طی شود.

 

كاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها