أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۷۵۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
تکلیف فیلم‌های اکران جدید سینماها دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش کف فروش فیلم‌ها را بررسی می‌کنیم تا زمان اکران جدید سینماها مشخص شود و اگر فیلم‌های جایگزین از هفته آینده اکران‌شان آغاز شود از ۲۱ آبان‌ماه به روی پرده خواهند رفت.

فیلم‌های جدید سینماها عبارتند از «میهمان‌ داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور که بعد از «آرایش غلیظ» در گروه استقلال اکران می‌شود، «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار بعد از «خانوم» در گروه آزادی ، «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی بعد از «آتش بس ۲» در گروه فرهنگ، «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان بعد از «خواب‌زده» در گروه آفریقا و «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور بعد از «شهر موش‌ها ۲» در گروه قدس اکران خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها