أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۷۸۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۱۶ آبان ۱۳۹۳
آرش برهاني با شوتي سرکش استقلال را پيش انداخت ولي شاهين ثاقبي و ادينهو توانستند تراکتور را به بازي برگردانند و قهرماني نيم فصلش را قطعي کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز، دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران به مصاف هم رفته اند. با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت:16:30، ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاچی:50هزار نفر
داور: علیرضا فغانی؛ کمک ها: علی میرزا بیگی ، تورج عیوض محمدی
اخطار: خالد شفیعی (42) از تراکتورسازی، جاسم کرار (57) از استقلال
گل: برهانی 62 برای استقلال؛ ثاقبی 75، ادینهو 86 برای تراکتور

تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایران پوریان، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار، ادینهو، محسن دلیر(85 محمد ابراهیمی) و شهریار شیروند (64 سامان نریمان جهان)
سرمربی: رسول خطیبی

استقلال: محسن فروزان، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان نوری، آرش برهانی(67 یعقوب کریمی)، محمد قاضی(91 خرسندنیا)، سجاد شهباززاده، کرار جاسم(81 هرایر مگوییان)، آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح گل:
0-1(استقلال): آرش برهانی در یک حرکت انفرادی از گوشه محوطه جریمه نفوذ کرد که توپ را به کنج دروازه فرستاد که وارد دروازه شد.
(1-1)تراکتورسازی: شاهین ثاقبی با دریافت توپ در محوطه جریمه به عرض زد و با جا گذاشتن حنیف عمران زاده با پای چپ دروازه فروزان را باز کرد. او پس از گل به سمت هواداران رفت سلام نظامی داد.
2-1(تراکتورسازی): ادینهو روی پاس احمدزاده با فرار از چنگ مگوئیان با فروزان تک به تک شد و با ضربه دقیق گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.این مهاجم برزیلی بعد از گل لحظات فوق العاده ای را درست کرد.

شرح بازی نیمه اول:
استقلال و تراکتور در نیمه اول بازی پایاپایی انجام دادند و بازی بیشتر وسط زمین در جریان بود. دو تیم موقعیت صد در صد نداشتند و بیشتر سعی می کردند با عبور از دفاع به دروازه نزدیک شوند. ادینهو بیشتر از تراکتور نفوذ می کرد و استقلالی ها هم روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور برنامه داشتند. باید دید در نیمه دوم هواداران پرشمار در ورزشگاه گلی را خواهند دید.

دقایق حساس:
دقیقه 15: جاسم کرار از راه دور ضربه ایستگاهی زد که لک بعد از برخورد توپ به زمین توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه 22: در عمق بازیکنان تراکتور به ادینهو پاس دادند که او جلو رفت و گل زد اما داور آفساید اعلام کرد.
دقیقه 55: محسن دلیر پشت محوطه جریمه از بین دو مدافع استقلال توپ ربایی کرد و شوت زیبایی زد که توپش به تیرک خورد و بیرون رفت.
دقیقه 64: کرنر جاسم کرار در محوطه جریمه تراکتورسازی با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه شد که حبیب گردانی توپ را از روی خط بیرون کشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها