امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۸۱۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، معاون اداره‌کل اتباع خارجی استان تهران گفت: اتباع غیر قانونی هنجارشکن به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

سیدموسی هاشمی درباره جزئیات جشن جمعی از تبعه‌های غیرقانونی در ایام عزاداری امام حسین(ع) در جنوب تهران اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از اتباع غیرقانونی اقدام به جشن و پایکوبی در یکی از اماکن متروکه در شهر ری نمودند که به علت وقوع مراسم در ایام سوگواری امام حسین علیه‌السلام موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مؤمنین و عموم مردم عزادار شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی تحت مدیریت فرماندار شهرستان در محل حاضر شده و پس از ارائه تذکرات لازم نسبت به توجیه حاضرین درباره حضور این اتباع در مراسم جشن اقدام و جمعیت عزادار حاضر در صحنه را پراکنده کردند.

هاشمی تأکید کرد: مسئولین شهرستان با تمام توان در حفظ جان حاضرین کوشیدند و نامبردگان در سلامت کامل هم‌اکنون در اردوگاه مراقبتی استان نگهداری می‌شوند و پس از بررسی‌های لازم به لحاظ ورود غیرقانونی، به کشور خود اعزام خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها