کد خبر: ۲۶۸۳۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
افتتاحیه فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" نرگس آبیار در حضور مقامات لشکری و کشوری و با حضور ۱۴۳ مادر شهید در مرکز همایش‌های برج میلاد افتتاح و سپس اکران شد/ آبیار در این مراسم گفت: به برکت قدم‌های مادران شهدا، ما این راه را ادامه خواهیم داد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، مراسم افتتاحیه آغاز اکران فیلم شیار 143 شب گذشته در سالن اصلی همایش های برج میلاد با حضور نرگس آبیار کارگردان، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، سردار آسودی، علیرضا رضاداد و چهره هایی چون هادی مقدم‌دوست، علی سرتیپی، گلاره عباسی، محمود دولت‌آبادی، جواد عزتی، احمدرضا عابدزاده، مهدی رحمانی و... برگزار شد.

اجرای برنامه شب گذشته بر عهده علی ضیاء بود که او بعد از قرائت متنی متناسب با حال و هوای برنامه و با موضوع شهدا از نرگس آبیار دعوت کرد تا برای ایراد سخنرانی به روی سن سالن بیاید.

نرگس آبیار بعد از روی سن آمدن در سخنانی گفت: بالاخره انتظار ما برای اکران عمومی فیلم "شیار 143" به پایان رسید و ان‌شاءالله فیلم از 21 آبان‌ در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. در حقیقت فرش قرمز فیلم شیار 143 زیر پای مادران شهید پهن شده که این مادران از روی آن گذشتند و قدم روی چشم ما گذاشتند و آوردند تا ما به آنها خوش آمد و بگوییم مادران عزیز به محفل خودتان خوش آمدید.

وی افزود: مادرهای مهربان این سرزمین به عنوان یک زن و با همه وجود خوشحال هستم که در کنار این فیلم ایستاده اید و با مهر وجودی خود الفت را برای شروعی دوباره همراهی و یاری می کنید. امروز در این لحظه افتخار می‌کنیم که کنار شما هستیم.

آبیار ادامه داد: می‌دانیم که با تماشای «شیار 143» خاطرات فراوانی برای شما زنده می شود. لحظات سخت و روزهای سختی که پشت سر گذاشته اید و امیدوارم که لحظاتی فرا برسد که ما در کنار شما باشیم و شما از خاطرات آن روزهای خود برای ما سخن بگویید.

این کارگردان خاطرنشان کرد: دوست داریم خاطرات شما را بشنویم و آنها را ثبت کنیم تا در کنار ما هستید از آنها استفاده کنیم و یاد شماها را در فیلم های خود زنده کنیم.

وی تصریح کرد: از زمانی که ساخت فیلم «شیار 143» را با یک تیم خوب و همراه پشت‌سر گذاشتیم من به چنین روزی فکر می‌کردم. امروز هم استقبال بسیار خوب بود. در واقع این شکوه عظمت در رؤیای من بود که با حضور شما در این محل به واقعیت پیوست.

آبیار در پایان گفت: به برکت قدم های شما، ما این راه را ادامه خواهیم داد و این برکت به ما کمک خواهد کرد که حرکت کنیم تا حیات و نفسی دوباره بگیریم.

در ادامه این مراسم از فاطمه هوشمند، فاطمه ندیمی و فاطمه خوش‌لهجه که هر سه مادران 2 شهید هستند به نیابت از 143 مادر شهید تقدیر به عمل آمد.

سپس فیلم سینمایی "شیار 143" برای حاضران در سالن اکران شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها