أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۸۵۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
نماینده تام الاختیار علی دایی گفت: با توجه به مدارک موجود غیر از علی دایی که قراردادش با مدیریت قبلی و قانونی باشگاه منعقد شده مابقی انتصابات مورد ابهام است.
به گزارش پایگاه 598، بهمن دهقان در واکنش به اظهارات عبدالحمید احمدی اظهار داشت: وزیر ورزش در دادگاه علیه علی دایی طرح دعوا کرده و مراجع قضایی در این باره تصمیم گیری می کنند اما در این بین نمی دانیم چرا دوستان در وزارت ورزش علاقه دارند در فضای رسانه ها هم به تشریح موضوع بپردازند و هر بار یک نفر در این خصوص تحلیل ارائه می دهد. ما دنبال شفاف سازی هستیم و الحمدالله این شکایت باعث تسریع در شفاف سازی خواهد شد.

 

وی افزود: متاسفانه با تمام احترامی که برای عبدالحمید احمدی قائلم آنچه گفته می شود هم با حقیقت منافات دارد. مثلا گفته اند همین هیات مدیره دایی را انتخاب کرد. یعنی واقعا نمی دانند قرارداد دایی مربوط به قبل از انتخاب این هیات مدیره بود و ارتباطی با آنها نداشت؟ واقعا در وزارت ورزش تا این اندازه از مسائل بی‌خبرند؟ تازه این موضوع را کسی مطرح کرده که فارغ از منصبش در آن وزارتخانه، خود را عنصری رسانه ای می داند و به تبع این امر حداقل باید از چنین مواردی مطلع باشد. حتی در هیات مدیره فعلی هم مدیرعامل با برکناری علی دایی مخالف بود.

 

نماینده تام‌الاختیار دایی افزود:در باب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بررسی هایی که ما انجام داده ایم آخرین ترکیب کابینه مدیریتی معرفی شده به اداره ثبت شرکت ها طبق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 29 شهریور 1390 بوده که در شماره 19413 روزنامه رسمی کشور مورخ 3 آبان 1390 منتشر شده و پس از آن هیچ هیات مدیره دیگری جانشین آنها نشده است. بر اساس آن صورتجلسه همچنان فروزنده، نژاد فلاح، رویانیان، علی پروین و محمد پنجعلی اعضای هیات مدیره هستند و محمد رویانیان هم مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه به حساب می آید. رییس هیات مدیره هم فروزنده است. اگر مدرکی دال بر تغییر هیات مدیره و ثبت رسمی آن به غیر از این وجود دارد دوستان برای تنویر افکار عمومی منتشر کنند.

 

وی یادآور شد: در چنین شرایطی دارندگان حق امضا باید در ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد و هر گونه امضایی که برای باشگاه به عنوان یک شرکت دولتی تعهد ایجاد کند مسئولیت آور است. افرادی که سمت قانونی و ثبتی ندارند نمی توانند دخل و تصرفی در شرکت چه دولتی و چه خصوصی داشته باشند و دخل و تصرفشان بار حقوقی دارد. پس اگر قرار است از هیات مدیره حرفی به میان بیاید باید اول ثابت شود کدام هیات مدیره مورد نظر دوستان است و آن هیات مدیره با کدام مدرک معتبر و قانونی شناخته می شود؟

 

دهقان گفت: به هرحال علی دایی حرفی زده و وزارت ورزش هم شکایت کرده اما اینکه برخی به دنبال فضا سازی رسانه ای هستند جالب توجه است. چه چیزی را می خواهند با این حرفها ثابت کنند؟ اتفاقاتی که در دوران وزیر فعلی رخ داده بعضا بدیع و جدید است. نوع انتخاب اسپانسر برای باشگاههای سرخابی که مثلا شرکتی که هنوز به ثبت قانونی نرسیده و وجود ندارد هم می تواند اسپانسر شود! آن هم بدون برگزاری مزایده و تشریفات معاملات دولتی. اسپانسر 7 اردیبهشت معرفی می شود و نماینده‌اش در هیات مدیره سمت و منصب می گیرد خود اسپانسر تازه 13 اردیبهشت شرکتش را تاسیس می کند! مصاحبه دوستان را در آرشیو خبرگزاری فارس روز هفتم اردیبهشت ساعت 16 و 40 دقیقه می توان مشاهده کرد. کاش اگر دوستان دنبال شفاف سازی هستند این ابهامات را رفع کنند تا مردم بدانند چه خبر است. اینکه چگونه اسب زین کرده حضرات حالا به این حال و روز افتاده را باید پاسخ بدهند نه اینکه به تشریح شکایت شان از این و آن بپردازند. مردم و جامعه سئوالات مهمتری دارند. مثلا آیا اساسنامه باشگاه پرسپولیس اجازه معرفی 9 نفر هیات مدیره را می دهد و اگر می دهد چرا آنها رسمیت نیافته اند؟

 

دهقان تصریح کرد: اینکه چگونه اخبار دفتر معاون وزیر واو به واو به رسانه ها می رسد جالب است وگرنه اینکه بخواهیم برای چرایی یک شکایت به اندازه درب یخچال مصاحبه کنیم که سودی ندارد. هر شکایتی بالاخره به یک سرانجامی می رسد ولی مهمتر از آنها این است که ببینم اهالی ورزش تا چه اندازه از اول شخص ورزش کشور راضی هستند و به عملکرد او و همراهان و همکارانش چه نمره ای می دهند.

 

وی گفت: آمد و رفت اسپانسر، نوع قرارداد با او، تعیین تکلیف قراردادهای مدیریت قبلی همه و همه مسائلی است که باید به صورت قانونی مطرح شوند و پاسخ آنها داده شود هرچند روزی در یک جلسه، فردی به یکی از کاندیداهای اسپانسری یک باشگاه گفته بود حاضریم با تو قرارداد سه ساله ببندیم و آن فرد پرسیده بود مگر قانون نمی گوید امسال باشگاههای دولتی باید واگذار شوند چگونه آن را سه ساله به من می دهید؟ و آن فرد هم جواب داده بود به قول فلانی قانون برای اجرای نشدن است! همین داستان خودش برای اثبات خیلی موارد کفایت می کند.

 

دهقان تاکید کرد: علی دایی بارها گفته بر سر حرفهایش هست و از چنین شکایتی استقبال می کند تا مردم پی به یکسری حقایق ببرند. آنها دم از حرفه ای گری زده و پشت این واژه سنگر گرفته اند اما با توجه به مدارک موجود غیر از علی دایی که قراردادش با مدیریت قبلی و قانونی باشگاه منعقد شده مابقی انتصابات مورد ابهام است و به مردم که صاحبان واقعی نظام هستند ثابت خواهد شد که چه کسی حقیقت را می گوید.

 

فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها