أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۸۶۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی، خواننده جوان کشورمان پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کردند.
مهدی علیاری در وبلاگ شخصی‌اش نوشت:‌ «بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد»؛ این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبتهای ویژه (آی سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود.

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه 18 آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.  

وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است  اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی و ... بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها