يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۸۷۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
وکیل مهدی هاشمی با اشاره به این مطلب که طبیعی است مهدی هاشمی حق ندارد صحبت کند، گفت: معتقدیم مهدی تخلفی نکرده و ما این موضوع را در طول دادگاه ثابت خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمود علیزاده طباطبایی پیش از ورود به دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاعیات همچنان ادامه دارد، گفت: پرونده مهدی با صحبت‌های احمدی‌نژاد در انتخابات مبنی بر اینکه بچه‌های هاشمی چکار می‌کنند کلید خورد.

وی افزود: مهدی تخلفی نکرده و ما این موضوع را در طول دادگاه ثابت خواهیم کرد ضمن اینکه همچنان معتقدیم تخلف اقتصادی صورت نگرفته است.
 
علیزاده در واکنش به صحبت های حمید رسایی مبنی بر اینکه مهدی هاشمی به صورت ویژه به دادگاه رفت و آمد دارد، گفت:‌ متاسفانه صدا و سیما با این قضیه مغرضانه رفتار کرد و من بنا ندارم با رسانه ملی صحبت کنم چرا که یک کلام از ما منتشر نمی‌کنند و مدام اعلام می‌کنند که دادگاه پشت درب‌های بسته برگزار شده، خوب این طبیعی است که دادگاه غیر علنی است و ما هم از ابتدا اصرار داشتیم که دادگاه علنی برگزار شود تا مردم در جریان دفاعیات قرار بگیرند.
 
وکیل مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه از تمام جلسات دادگاه فیلم‌برداری شده است، گفت:‌ درخواست ما این است که در اولین فرصت تمام این فیلم‌ها پخش شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور مهدی در جمع خبرنگاران بهتر از فرار او نیست، گفت: طبیعی است که مهدی حق ندارد صحبت کند و حضورش در جمع خبرنگاران به تشخیص خودش است اما من در هر صورت این موضوع را به او منتقل می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها