يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۸۷۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
مدیرعامل سایپا با تشریح جزئیات تولید ۱۳ محصول جدید این شرکت طی سال‌های آینده گفت: از اواسط سال ۹۵ تولید دو خودروی جدید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، سعید مدنی مدیر عامل سایپا به فارس گفت ؛ در مورد برنامه این شرکت برای طراحی پلت‌فرم‌های جدید خودرو اظهار داشت: در حال حاضر برای پلت‌فرم SP۱۰۰ که یک پلت‌فرم داخلی است، کار می‌کنیم و در مرحله نمونه‌سازی و بررسی ساخت قطعات داخل هستیم.

وی ادامه داد: برای این پلت‌فرم تولید انبوه دو محصول پایه را از اواسط سال ۹۵ آغاز خواهیم کرد و تعداد این محصولات قابل گسترش تا ۵ محصول است.

مدنی تأکید کرد: با توجه به اینکه این پلت‌فرم داخلی خواهد بود، خودروهای تولیدی برای این پلت‌فرم دارای قیمت مناسب با قدرت خرید مردم خواهد بود.

وی در مورد قیمت این دو محصول پایه نیز گفت: با توجه به نرخ تورم، قیمت این دو محصول بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان خواهد بود و تفاوت زیادی با قیمت پراید نخواهد داشت.

مدنی در مورد تولید ۱۳ محصول جدید سایپا نیز به فارس گفت: این محصولات بر روی پلت‌فرم ایکس ۱۰۰ که از رده خارج خواهد شد، پلت‌فرم ایکس ۲۰۰ و پلت‌فرم SP۱۰۰ تولید خواهند شد و علاوه بر این خودروها نیز به طور مشترک با شرکت رنو، نیسان و کیا تولید خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بر روی پلت‌فرم ایکس ۱۰۰ یک محصول بسیار ارزان قیمت تولید خواهیم کرد، اظهار داشت: این محصول جزء ۱۳ محصول جدید سایپا محسوب نمی‌شود، بلکه بر روی پلت‌فرمی تولید می‌شود که اصلاح خواهد شد.

مدنی در مورد طراحی پلت‌فرم SP۱۰۰ نیز گفت: مدل‌های اولیه بر روی این پلت‌فرم آماده شده و اخیراً نمونه‌های اولیه ساخته شده است و بر روی این خودرو تولید ۳ تا ۴ محصول را خواهیم داشت.

به گفته مدیر عامل سایپا امسال ۵ محصول جدید توسط این شرکت تولید خواهد شد که سایپا ۲۳۲ بر روی پلت‌فرم ایکس ۲۰۰ در بهمن ماه به تولید می‌رسد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این سراتو، سایپا ۲۱۱ و سایپا ۱۵۱ و یک محصول دیگر نیز طی سال جاری تولید خواهیم کرد و در سال آینده نیز ۴ محصول جدید به بازار عرضه می‌کنیم که در نهایت تا پایان سال ۹۵ در مجموع ۱۳ محصول جدید عرضه خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها