يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۸۷۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
اولین جلسه از سلسله نشست‌های نسبت سینمای ایران و منافع ملی که قرار بود با موضوع «سینمای اجتماعی؛ نقد یا سیاه‌نمایی» با حضور مانی حقیقی کارگردان و سعید مستغاثی منتقد و کارشناس سینما در حوزه هنری برگزار شود به دلیل اعلام عدم حضور مانی حقیقی به علت کسالت به هفته‌های آتی موکول شد.
مرکز مستند سوره حوزه هنری قرار است سلسله نشست‌های نسبت سینمای ایران و منافع ملی را بمنظور بحث درباره مسایل روز سینمای مستند و داستانی با حضور نمایندگان طیف های مختلف فکری برگزار کند.
 
بنا به خبرهای منتشرشده‌ی قبلی قرار بود در اولین جلسه از این سری نشست‌ها مانی حقیقی و سعید مستغاثی در مورد سینمای اجتماعی ایران به بحث و گفت‌وگو بپردازند که این جلسه به دلیل انصراف یکی از مهمانان به هفته‌های آتی موکول شد و جلسه امروز(19 آبان ماه) لغو شد. 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها