يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۹۴۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ حامد كاويانپور پيشكسوت بي‌سرو صداي پرسپوليس كه شرايط جديد اين تيم و پرخاشگري بازيكنان را ديده، حرف‌هاي جالبي در این مورد به زبان آورد. او گفت: به خدا زمان ما اين‌طور نبود. براي انجام يك بازي رفته بوديم قطر. هوا به قدري گرم و شرجي بود كه قبل از شروع بازي بدن‌مان خالي كرد، همين مسئله باعث شد در نيمه اول دو گل دريافت كنيم. در رختكن، ناصر ابراهيمي شروع كرد به توضيح فني و آناليز تيم حريف در حالي كه همه بازيكنان بي‌حال افتاده بوديم روي زمين.

كاويانپور اضافه كرد: «يكدفعه علي پروين وارد رختكن شد و با ديدن شرايط در رختكن فرياد كشيد: خجالت بكشيد! به چه حقي پاهاي‌‌تان را جلوي ناصر ابراهيمي دراز مي‌كنيد. فكر كرديد كي هستيد؟ پروين كه اين حرف‌ها را زد، همه بازيكنان خودشان را جمع و جور كردند و وقتي به زمين رفتيم، باخت 2 بر صفر را با برد 4 بر 2 عوض كرديم! پرسپوليس اين بود، كسي جرأت نمي‌كرد مستقيماً به چشم سرمربي تيم نگاه كند. من اميدوارم شرايط تيم هرچه زودتر دچار تغيير شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها