يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۹۴۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
رئیس اداره کل بسیج رسانه استان قزوین با انتقاد از حضور برخی از رسانه‌های معاند داخلی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات گفت: این دسته رسانه‌ها بزرگترین معروف اسلام را هدف قرار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد سرباز در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اظهار داشت: دشمن در دنیا متوسل به این است که از کوچکترین نقطه‌ضعف استفاده کند تا به کشور، ملت و انقلاب ضربه بزند.

رئیس اداره کل بسیج رسانه استان قزوین در ادامه افزود: فضایی که در بحث اسید‌پاشی به وجود آمد این فرصت را در اختیار دشمنان قرار داد تا بتوانند سوءاستفاده کنند.

وی بیان داشت: دست رسانه‌ها و نفوذ خارجی‌ها و رسانه‌های داخلی به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه بر همین اساس فضایی به وجود آمد تا دوست و دشمن را در رسانه‌های داخلی بشناسیم ابراز داشت: در بحث حادثه اسید‌پاشی اصفهان تحلیل‌هایی توسط برخی از رسانه‌های داخلی ارائه شد که هم‌راستا با اهداف رسانه‌های بیگانه و غربی بود.

وی ابراز داشت: در بیستمین نمایشگاه مطبوعات شاهد بودیم برخی از رسانه‌های معاند که البته بازدید چندانی هم ندارند حضور یافتند.

رئیس اداره کل بسیج رسانه استان قزوین متذکر شد: شاید دست این دسته از رسانه‌ها میان مردم نیز رو شده است.

وی با انتقاد از حضور برخی از رسانه‌های معاند در نمایشگاه بیستم مطبوعات ادامه داد: دسته‌ای از این رسانه‌ها آگاهانه و دسته‌ای ناآگاهانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلم زده‌اند.

سرباز خاطرنشان کرد: در بحث اسید‌پاشی این رسانه‌ها ظلم بزرگی به نظام کرده‌اند و بزرگترین معروف اسلام را هدف قرار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها