چهارمین نشست از سلسله نشست‌های حلقه تجربه، با حضور دکتر حسین رضی، مدیر سابق شبکه تلویزیونی "العالم” و با موضوع تجربه مدیریت رسانه برگزار می‌شود.

"حلقه تجربه”، عنوانی است برای سلسله نشست‌های "مؤسسه پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای مسیر” که با هدف انتقال تجربه اساتید، نخبگان و فعالان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در یک فضای صمیمانه و غیر رسمی شکل گرفته است.

چهارمین نشست حلقه تجربه، شنبه ۲۴ آبان‌ماه، ساعت ۱۵، با حضور دکتر حسین رضی، عضو هیأت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و مدیر سابق شبکه تلویزیونی خبری بین‌الملی "العالم”، با موضوع تجربه "مدیریت رسانه” در محل مؤسسه اشراق به نشانی خیابان سپهبد قرنی، خیابان اراک، کوچه‌شهریور، بن‌بست دوم غربی، پلاک ۲ برگزار می‌شود. از عموم علاقه مندان برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل می آید.

13930814 .Halqe Tajrobe 4

تاکنون سه جلسه از این سلسله نشست‌ها از سوی مؤسسه مسیر با موضوعات تجربه "مستندسازی انقلاب اسلامی” با حضور سهیل کریمی، تجربه "سیاست‌گذاری فرهنگی” با حضور دکتر سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم و تجربه "گرافیک انقلاب اسلامی”، با حضور سید محمدرضا میری برگزار شده است.