أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۹۹۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
علاقمندی به حفظ قرآن در نوار غزه به حدی است که حتی قطع برق ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه نتوانسته آنان را از یادگیری علوم قرآنی بازدارد.
به گزارش پایگاه 598، کانون «با قرآن زنده‌ایم» توسط مرکز آموزش قرآن «فرقان» مسجد الرحمه در منطقه محله الامل شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به مدت دو هفته برپا شده است که گروهی از نوجوانان و جوانان داوطلب که وقت و وجود خود را برای خدمت به کتاب الله وقف کرده‌اند آن را اداره می‌کنند.
نوجوانان فلسطینی ساکن نوار غزه به حفظ قرآن مجید عشق و علاقه فراوانی دارند و یک رقابت شدید میان آنان در زمینه یادگیری علوم قرآنی وجود دارد.
قطع برق غزه که در اثر تجاوز رژیم صهیونیستی صورت گرفت نیز نتوانسته این نوجوانان مشتاق به حفظ قرآن را بازدارد و آنان با استفاده از شمع محفل قرآنی خود را برگزار می‌کنند.
«محمود کمال الخطیب» که مدیریت این کانون را بر عهده دارد هدف از تاسیس کانون را پُر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برای حفظ قرآن کریم و تقویت پیوند و عشق و علاقه آن‌ها به قرآن کریم چه در زمینه حفظ و چه پیاده کردن آن در بطن زندگی عنوان کرد.
وی گفت: در این کانون نزدیک به ۲۰۰ دانش آموز مقطع‌های ابتدایی و راهنمایی ثبت نام کرده‌اند و از برنامه‌های آن استقبال خوبی شده است، به نحوی که ظرفیت این کانون تمام شده است.
منبع: ابنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها