يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۰۲۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
معاون وزير ورزش و جوانان ادعا مي‌ کند اگر گودرزي بخواهد از شکايت از علي دايي صرف نظر کند، خودش بايد تصميم بگيرد و کسي نمي‌ تواند چيزي را به او تحميل کند.
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی بعد از اخراج از پرسپولیس ادعا کرد که این مساله با دستور وزیر ورزش انجام شده است. موضوعی که مدیرعامل وقت پرسپولیس هم آن را تایید کرد. گودرزی هم به دلیل نشر اکاذیب از علی دایی و علیرضا رحیمی شکایت کرد.

عبدالحمید احمدی در این باره به "ورزش سه" گفت: تا جایی که من می‌ دانم هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است و وزیر ورزش پیگیر شکایت از علی دایی است. البته این مساله را باید بگویم که اگر قرار باشد او از شکایتش صرف نظر کند خودش باید تصمیم بگیرد و ما نمی‌ توانیم توصیه ای بکنیم.

او ادامه داد: وزیر به خاطر یک مشکل شخصی از دایی و رحیمی شکایت نکرده، بلکه به خاطر زیر سوال بردن اسم وزارت ورزش و بد شدن نام این وزارت در اذهان مردم این کار را کرده است. افراد باید مسوول صحبت هایی که می‌ کنند باشند و در غیراینصورت مشکلاتی برای فوتبال پیش می‌ آید.

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت که بخش حقوقی وزارت ورزش پیگیر این ماجرا است: هم اکنون بخش حقوقی وزارت ورزش پیگیر ماجرای شکایت از دایی و رحیمی است و وزیر شکایت شخصی از آنها نکرده است ولی تبعا اگر آقای گودرزی دستور بدهد، معاونت حقوقی وزارت ورزش از شکایت صرف نظر خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها