أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۰۳۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
مهدی کاشانیان - بازیگر «صبح جمعه با شما» - که سال‌ها با کاراکتر معروف «باریکلا به تو، آفرین به تو» مردم را خندانده بود، شنبه - 24 آبان ماه - درگذشت.
به گزارش پایگاه 598، این پیشکسوت رادیو، بازیگری را از تئاتر «جامعه باربد» آغاز کرد و سپس وارد رادیو شد و بیشتر به کارهای طنز پرداخت.

مهدی کاشانیان در سال1327 ازطریق رضا زندی وارد رادیو شد. او در سال‌های آخر دچار بیماری آلزایمر شده بود و به دلیل ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند درباره‌ی کار در رادیو و برنامه‌های طنز گفته بود: به خاطرعلاقه به کارم تحت تاثیر نقشی که به عهده من گذاشته شده بود قرار می‌گرفتم. چون همیشه دوست داشتم مردم را بخندانم، وارد کارهای نمایشی طنز شدم و از هیچ کس تقلید نکردم.

او اظهار کرده بود که همیشه مدیون مردم بوده وهست و تنها انتظار ایشان احوالپرسی دوستان قدیمی از ایشان است.

مهدی کاشانیان همچنین در فیلم‌های سینمایی چون «ترن» و «دندان مار» به ایفای نقش پرداخته بود. او مهر ماه امسال به دلیل عفونتی که وارد خونش شده بود، در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان «فیروزگر» بستری شده بود.

آخرین فعالیت هنری مرحوم کاشانیان بازی در سریال «شهریار» در نقش شهرفرنگی بود.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها