أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۰۴۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
با تلاش ماموران نیک شهر دو شرور مسلح طی یک عملیات شبانه در دام پلیس افتادند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ غلامرضا بزی فرمانده انتظامی نیک‌شهر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق در پی وقوع چندین فقره تیراندازی در سطح شهر بررسی موضوع به طور گسترده در دستور کار ماموران نیروی انتظامی این ناحیه قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات گسترده سرنخ‌هایی از دخالت یکی از افراد شرور از این قضیه به دست آمد.

فرمانده انتظامی نیک شهر تصریح کرد: آن فرد شرور تحت تعقیب قضایی بوده و مکان ثابتی نداشت بنابراین با یکسری کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی و وی به همراه همدستش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: شرور مورد نظر در بازجویی‌های تخصصی به همدستی در تیراندازی و گروگانگیری در تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری، تیر اندازی منجر به جرح، حمل و استفاده از کلت و کلاش، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اتباع بیگانه و یک فقره حمله مسلحانه اعتراف کرد.

سرهنگ بزی خاطرنشان کرد: در دستگیری شرور سابقه دار یک قبضه کلاش و مقداری مهمات نیز کشف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها