يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۱۰۰۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: تهیه فهرست پرداخت حق بیمه مکاتبه اول سال جاری در اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در دست انجام است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛  حسن محرابی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸۳ رسانه، نسبت به معرفی کارکنان بیمه شده خود برای ۶ ماهه اول سال جاری به اداره کل مطبوعات داخلی اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: به همین جهت و با توجه به آنکه به زودی پرداخت حق بیمه کارکنان شاغل در رسانه‌ها، اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت، لازم است که در اسرع وقت رسانه‌هایی که فهرست دریافت کمک هزینه بیمه همکاران خود را ارسال کرده‌اند، نسبت به ارسال تصویر فیش واریزی تیرماه خود به حساب سازمان تأمین اجتماعی اقدام کنند تا ۶ برابر آن بابت عملکرد ۶ ماهه به رسانه پرداخت شود.

مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ابراز داشت: لازم به ذکر است بر اساس ضوابط نسبت حمایتی سال ۹۳ رسانه‌هایی که حداقل نفرات بیمه شده آنان مطابق جدول زیر و به نام خود نشریه باشد و هیچ یک از روزنامه‌نگاران تمام وقت آنان از بابت بیمه، اعتراضی نداشته باشند معادل مبلغ پرداختی به سازمان تأمین اجتماعی به آنان عودت می‌شود.
 

دوره انتشارسراسریمنطقه‌ای،استانی،محلی
روزنامه یا خبرگزاری۲۵۲۰
هفته نامه یا پایگاه خبری۱۲۱۰
دوهفته نامه به بالا۷۶


الف- چنانچه فهرست‌های دو ردیف اول جدول فوق فقط شامل روزنامه‌نگاران باشد حد نصاب به ترتیب ۲۰، ۱۵ و ۷ خواهد بود.

ب- برای رسانه‌های دولتی یا متعلق به بخش عمومی، نیمی از مبلغ پرداختی آنان به سازمان تأمین اجتماعی عودت می‌شود.

ج- سقف حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، ۴ برابر نفرات جدول فوق خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها