أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۱۴۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
حجت الاسلام سیدهادی خامنه‌ای در گفتگو با پایگاه ۵۹۸؛
نمی شود گفت به آقای روحانی نقدی وجود ندارد، اما تا اختلاف و جدایی نداریم/ آقای روحانی تا امروز در چارچوب فکری ما اصلاح طلبان بوده و طبیعتا ما نیز از ایشان حمایت میکنیم. برخی افراد اصلاح طلب البته صحبت هایی کردند/ درباره حمایت از یا عدم حمایت از آقای روحانی در انتخابات آینده الان زود است که صحبت کنیم/ در جمهوری اسلامی اعتراض حق همه است اما چون حفظ انقلاب را واجب میدانم با اردوکشی خیابانی مخالفم و خودم نیز در آن شرکت نمی‌کنم

حجت الاسلام سید هادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام، در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه 598 درباره انتخابات 92 گفت: در سال 92 انتخابات خوبی برگزار شد و مردم هم شرکت کردند و آقای روحانی رای آورد، خب معترضی هم نبود و همه خوشحال شدند از این انتخابات.

وی در پاسخ به این شوال که دولت، شورای نگهبان و حکومت برگزار کننده انتخابات همان برگزار کنندگان انتخابات 88 بود، پس چرا آن موقع تمکین نکردید گفت: آن زمان اعتراض وجود داشت و بخشی از جامعه به نتیجه انتخابات معترض بودند، به نظر شما این بخش از جامعه نادیده گرفتنی است؟

دبیر شورای اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که اولا همان قانون انتخابات، راهکار اعتراض قانونی را هم گذاشته بود. دوما کسانی که به قول شما معترض بودند، نهایتا 5درصد جامعه بودند که برمبنای دمکراسی هم حق لغو انتخابات ندارند، سوما که این انتخابات اعتراض نبود چون کسی که اصلاح طلبان مایل بودند رای آورد؛ گفت: خیر، معترضین 5 درصد نبودند و به نظر من 75% مردم معترض بوند، این نظر شخصی من است، طبق قانون هم همه حق اعتراض داریم. البته بنده با به خیابان آمدن و اینکارها مخالف بودم چرا که حفظ انقلاب را مهمتر می دانم و معتقدم اردوکشی خیابانی کشور و انقلاب را تضعیف میکند. به همین خاطر بنده با اینکه معترض بودم به خیابان نیامدم، من فکر می کنم خیلی ها مثل من بودند.

ایشان درباره اختلافات پیش آمده بین اصلاح طلبان و دولتی ها گفت: نمی شود گفت نقدی وجود ندارد، اما اختلاف و جدایی نداریم، آقای روحانی تا امروز در چارچوب فکری ما اصلاح طلبان بوده و طبیعتا ما نیز از ایشان حمایت میکنیم. برخی افراد اصلاح طلب البته صحبت هایی کردند، که آنها نظر شخصی خودشان است و نظر اصلاح طلبان نیست.

حجت الاسلام سیدهادی خامنه ای احتمال حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات 96 را منتفی ندانسته و گفت: الان زود است که قضاوت کنیم اما بعید است که اختلاف شدیدی به وجود بیاید، آقای رییس جمهور تا امروز در قالب خواسته ها و نظرات اصلاح طلبان چندین حرکت را داشته. درباره وزارت علوم هم به نظرم آقای رییس جمهور وقتی میداند وزیرش را میخواهند استیضاح کنند یا رای ندهند، خب آن هم به میدان نمی آید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها