أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۱۶۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
بازیگر سریال «رخصت» از نقش خود با نام پیمان و اتفاقاتی که با وجود این شخصیت در اثر رخ می‌دهد سخن گفت و بیان کرد که کار در محرم به پخش خواهد رسید.
بازیگر سریال «رخصت» از نقش خود با نام پیمان و اتفاقاتی که با وجود این شخصیت در اثر رخ می‌دهد سخن گفت و بیان کرد که کار در محرم به پخش خواهد رسید.
 
به گزارش بولتن نیوز، نیما شاهرخ‌شاهی با اشاره به سریالی که هم اکنون مشغول بازی در آن است، گفت: حدود 2 ماه است که در سریال «رخصت» جلوی دوربین رفته ام و تصویربرداری سریال به صورت فشرده انجام شد و قرار است این کار هرچه زودتر برای محرم آماده شود.
 
وی ادامه داد: تصویربرداری این سریال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی تا یک هفته دیگر ادامه دارد و قرار است در 13 قسمت تولید شود و احتمالا تا دو هفته دیگر نیز به پخش می رسد.
 
مخاطب در تشخیص شخصیت واقعی پیمان دچار مشکل می شود  
 
بازیگر مجموعه «معراجی‌ها» در توضیح خود از نقشی که در «رخصت» دارد بیان کرد: من در این کار نقش پسری با نام پیمان را دارم که پدر و خانواده ای ندارد و درصدد انتقام از یک سری جریانات منفی است که علیه او وجود دارد.  
 
وی با اشاره به ویژگی های نقشی که بازی می کند، اظهار کرد: مخاطب در تشخیص شخصیت واقعی پیمان دچار مشکل می شود و در این سریال داستان به گونه ای پیش می‌رود که اتفاقات پیش‌بینی نشده ای را رقم می زند.
 
 
بازیگر مجموعه «فاصله‌ها» به لوکیشن های سریال «رخصت» اشاره و عنوان کرد: سریال بیشتر در شرق تهران و در جنگل شیان تصویربرداری شد و زحمت زیادی برای آن کشیده شده است و از جمله ویژگی‌ های آن نوع تصویربرداری آقای فرشاد گل سفیدی است که کار را باکیفیت کرده است.
 
شاهرخ شاهی درباره بازیگران این سریال نیز بیان کرد: در این کار ثریا قاسمی، یوسف مرادیان، عنایت بخشی و چند تن دیگر از بازیگران خوب حضور دارند و به نظرم سریال شوک هایی را به بیننده وارد می کند که برایش جذاب است.
 
 
این بازیگر در پایان درباره سریال «جاده چالوس» که این شب ها از شبکه تهران به پخش می رسد و بازی خود در این سریال عنوان کرد: به خاطر یک سری از مسایلی که در این سریال اتفاق افتاد ترجیح می دهم درباره این کار حرفی نزنم.
 
سریال «رخصت» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در 13 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش در شبکه قرآن در ماه محرم تهیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها