يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۱۸۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
محمدرشيد مظاهري به سنگربان اول تيم ذوب آهن تبديل شده است. آنها اين هفته دو ديدار سخت در اصفهان خواهند داشت و بايد ميزبان پديده و استقلال تهران باشند.

 

به گزارش پایگاه 598،محمد رشید مظاهری در گفت و گو با " ورزش سه " درباره وضعیت خود و تیمشان گفت: خدا را شکر در وضعیت خوبی هستم و تمریناتم را منظم انجام می دهم و به فرم ایده آلی رسیده ام، با وجود هادی محمدی و کارلوس در قلب خط دفاع اعتماد به نفسم بیشتر شده است. تیممان هم روزبه روز بهتر شده است و بسیار خوب فوتبال بازی می کند و امیدوارم که رتبه مان در جدول هفته به هفته بهتر شود.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی این هفته برابر پدیده مشهد گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است و بسیار خوب پرس و شوتزنی می کند، اما ماهم در تمامی نقاط زمین خوب هستیم و تنها سه امتیاز این بازی را می خواهیم. امیدوارم که با یک بازی منطقی و خوب در کنار هواداران برد را جشن بگیریم.

دروازه بان ذوب آهن در مورد بازی با استقلال تهران در جام حذفی گفت: آن بازی نیز یک فینال به حساب می آید اما ما اکنون باید به فکر بازی با پدیده باشیم و بعد از برد برابر پدیده به بازی با استقلال فکر می کنیم، اما مطمئن باشید در جام حذفی به فکر تنها صعود هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها