يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۱۸۹۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نقطه قوت پرسپولیس در دربی، انجام بازی زیبا و تهاجمی است.»

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان می‌خواهد دربی را زیبا کند. او این قول را به هواداران پرسپولیس داد. آخرین صحبت های درخشان را بخوانید:

 

* برای دربی آماده​اید؟

- بله به مرز خوبی از آمادگی رسیده‌ایم و همه چیز از نظر من OK است.

 

* پرسپولیس قرار است در دربی تهاجمی به میدان برود یا تدافعی؟

- من قول می‌دهم تیمی کاملاً تهاجمی را به میدان بفرستم.

 

* و اگر استقلال خواست تدافعی بازی کند، چه برنامه‌ای خواهید داشت؟

- به عقیده من اگر یک تیم به دنبال بازی دفاعی باشد، دربی خراب می‌شود. ما می‌خواهیم یک بازی زیبا و جذاب را به مردم نشان بدهیم. دوست داریم هر دو تیم در شرایط آرمانی به مصاف یکدیگر بروند و تیمی که بهتر بازی کرده صاحب امتیازات کامل شود. ما باید مراقب تیم خودمان باشیم و استقلال را شکست دهیم.

 

* قول می‌دهید بازی زیبا شود؟

- ما که دوست داریم بازی این طور شود. نقطه قوت پرسپولیس در دربی، انجام بازی زیبا و تهاجمی است چون قرار شده ما خیلی خوب بازی کنیم اما دربی همیشه یک نقطه مبهم هم دارد. نقطه مبهم دربی، شرایط بازیکنان است. باید دید در روز دربی بازیکنان چه شرایطی دارند. آن موضوع مهم است.

 

* پس سهم مربیان چه می‌شود؟

- ما تلاش‌مان را می‌کنیم که شرایط بازیکنان خوب باشد ولی در حقیقت مربیان تا پله‌های ورودی به زمین بازی با بازیکنان هستند. در داخل زمین، بازیکنان باید خودشان را ثابت کنند. همه چیز در دربی در دست بازیکنان است نه مربیان. ما قول می‌دهیم بهترین‌ها را به بازی بفرستیم و بهترین تاکتیک ممکن را به کار بگیریم ولی باید دید بازیکن با چه ذهنیتی به دربی نگاه می‌کند. آیا بازیکن می‌تواند فشار دربی را به دوش بکشد؟ آیا بازیکنان می‌توانند شرایط بازی را به خودشان بقبولانند؟ آیا آنها توانایی کشیدن بار تیم را دارند؟ دربی مثل یک امتحان ترم آخر است، بازیکنان کلی درس می‌خوانند و اساتید زحمت می‌کشند اما در روز امتحان باید دید آن دانشجو چه نمره‌ای می‌گیرد. یکی 20 می‌گیرد و یکی 12.

 

* یکی از امیدهای پرسپولیسی‌ها در این دربی، حضور شما به عنوان مربی است که هرگز به استقلال نباخته. خودتان چقدر این امید را زنده نگه می‌دارید؟

- بله من هم بسیار امیدوارم به راهم ادامه دهم و باز هم بتوانم از این رکورد دفاع کنم. ان​شاءا... که پیروز دربی پرسپولیس خواهد بود.

 

* می​توانید مثل دنیزلی یک ایمون زاید در دربی رو کنید؟

- این چه حرفی است که می‌زنید؟ تیم دنیزلی را نمی‌توانید با تیم من مقایسه کنید. شرایط را خودتان بهتر از من می‌دانید، چطور می‌توانم یک ایمون زاید دیگر رو کنم؟ شما خودتان را جای من بگذارید.

 

* و اینکه چرا بازار کری​خوانی قبل از دربی بین دو تیم تا این حد سرد است؟

- (می​خندد) نمی‌دانم، این را از دوستان استقلالی بپرسید اما من فکر می‌کنم هنوز برای کری خواندن زود است. کم‌کم شروع می‌شود.

خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها