أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۰۲۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
با تلاش ماموران انتظامی کرج، سارق سابقه دار منطقه «ولدآباد» و «جعفرآباد» معروف به «گربه» شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از جام جم، سرهنگ سید حسین سید حقیقی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی شکایت های متعدد اهالی منطقه ولدآباد و جعفرآباد کرج مبنی بر سلب آسایش و امنیت اهالی از سوی یک نفر سارق سابقه دار معروف به «گربه» پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۴ ولد آباد قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران در حال بررسی موضوع بودند که از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وجود یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که متعلق به سارق مورد نظر بود با خبر شدند.

 

سرهنگ سید حقیقی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس محل سکونت متهم را در یکی از محله های جعفرآباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل وی شده که متهم به محض مشاهده و حضور ماموران با استفاده از یک قبضه چاقو با پریدن از روی دیوار حیاط خانه خود را به خیابان رسانده و اقدام به فرار می کند. وی افزود: ماموران پس از دقایقی تعقیب و گریز راه فرار متهم را سد می کنند که سارق در این لحظه شروع به قدرت نمایی کرده و با وارد کردن ضربات متعدد چاقو و آسیب رساندن به خود، به سمت ماموران حمله ور می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با توجه به تحرکات خطرناک متهم، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و در نهایت خلع سلاح متهم کرده و پس از دستگیری سارق در بازرسی از مخفیگاه وی چندین دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه کشف می شود. سرهنگ سید حقیقی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
۱
۰
اگر به احكام اسلامي در اين حكومت اسلامي اينقدر بي اعتنايي نمي شد و حكم قطع دست دزدان بيت المال از پسر خاندان امپراتور ( يعني م ه ) تا ساده ترين فرد اجتماع . اجراء مي شد
ديگر شاهد نبوديم كه تمام سارقان بزرگ و كوچك در مقابل قوه قضائيه و اجرائيه و ..... با پررويي بايستند و شاخ و شانه بكشند و براي آن ارزيش قائل نباشند !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
وقتی می بینم در سایت ها و رسانه ها از پیشوند یا پسوند گربه برای آدمهای لجن و جنایتکار بی شرف استفاده می شود خیلی غصه می خورم.
حیوانی که پیامبر اسلام برایش آب وضویش را گذاشت. حیوان پاک و زیبایی که با شکار موش محیط زندگی را پاک می کند. حیوانی که روانشناسان از آن برای درمان بیماران افسرده و حتی کاهش دردهای سرطانی استفاده می کنند. چون سبب القای امواج آلفا در مغز و ترشح هورمون سروتونین یعنی ترکیبات آرامبخش طبیعی در بدن می شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها