أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۰۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۳
ممنوعیت‌های ترافیکی طی روزهای برگزاری کنگره جریان‌های افراطی در قم اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نا، سرهنگ کرم الله حسینی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر طی روزهای برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تفریطی در این استان خبر داد.

سرهنگ کرم الله حسینی با بیان اینکه اگر ادارات شهر قم طی دو روز ۲ و ۳ آذر، همزمان با برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تفریطی تعطیل شود ۵۰ درصد مشکلات ترافیکی حل خواهد شد، اظهارکرد: شعاع ممنوعیت‌های ترافیکی کل شهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با توجه به اینکه ۵ هتل سطح شهر در رینگ اصلی قرار دارند طرح‌های ترافیکی پلیس راهور استان انجام می‌شود.

hosseini

وی در ادامه این ممنوعیت‌ها را به شرح ذیل اعلام کرد.

- از سه راه بازار به سمت خیابان ارم و تقاطع شهدا تا میدان جانبازان و بالعکس تردد و توقف تمام وسایل نقلیه ممنوع است.

- طول خیابان شبستان تا تقاطع پل حجتیه، بلوار بهار و دوربرگردان بلوار شهید رجایی ممنوع است.

- تقاطع پل حجتیه به سمت چهار راه شهدا و میدان معلم و طول خیابان صفاییه تا جانبازان و بالعکس و حدفاصل میدان معلم تا بسیج ممنوع خواهد بود.

- از میدان مطهری به سمت پل علیخانی و چهار راه و سه راه بازار و همچنین از چهار راه سجادیه به سمت میدان معلم و بالعکس و طول خیابان سمیه به سمت میدان جانبازان و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان قم تاکید کرد: در این ممنوعیت‌ها فقط اتوبوس‌های خطی می‌توانند تردد داشته باشند و حتی آن‌ها نیز حین تردد مهمانان در زمان ۲۰ دقیقه ورود و خروج ازمراسم اجازه تردد ندارند.

حسینی با بیان اینکه گاهی ممکن است محدودیت‌های مقطعی در این دو روز دوم و سوم آذرماه اعمال کنیم، افزود: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ شب قبل از مراسم تا غروب روز دوشنبه سوم آذر ماه انجام می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها