أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۰۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۳
جانشین سازمان بسیج مستضعفین به اقتدار نظامی و علمی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور احساس خطر کردند و از ساخت پهباد ارکیو 170 ایران بسیار ناراحت هستند زیرا تیر خلاصی برقلب تیره‌اشان بود.
به گزارش پایگاه 598، سردار علی فضلی امشب در مراسم یادواره سردار شهید قربانعلی رنجبر در حسینه چهاردانگه‌ای‌های مازندران در ساری اظهار داشت: مردم مازندران در معامله با خدا سربلند هستند و در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: شهدا برای استمرار راه خداوند جان خویش را نثار کردند و در این راه لشگر 25 کربلا منشا فداکاری هشت سال جنگ تحمیلی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی قدرت و اقتدار خویش را به جهانیان عرضه کردند، افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت نیاز است این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود، شهیدان رنجبر و علیرضا نوری از شهدای شاخص هستند که برای عزت و سربلندی دین اسلام تلاش بسیار زیادی کردند.

وی با بیان اینکه استراتژی امام(ره) عزت اسلام را به دنبال دارد، ادامه داد: شهدا به عنوان اسناد برجسته انقلاب اسلامی در همیشه تاریخ می‌درخشند.

فارس - این مسئول با اشاره به تلاش‌های دشمن برای به انزوا کشاندن ایران اسلامی، گفت: دشمن ترور و عملیات روانی را بر علیه کشور راه انداخت و روند ایران‌ستیزی همچنان ادامه دارد.

فضلی با اشاره به ادامه‌دار بودن فتنه دشمنان در جهان، افزود: پس از انقلاب اسلامی جریان فتنه در کشور سعی داشت که دوباره اقتدار ایران اسلامی را خدشه‌دار کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم در جریان فتنه با خدا بودند و با تکیه بر قدرت الهی بر فتنه 88 به خوبی غلبه کردند و با اقتدار خویش نشان دادند که پیروز در جنگ با فتنه هستند و نشان دادند که در کنار نظام و انقلاب با تمام وجود ایستادگی کردند.

فضلی با اشاره به برخی اظهار نظرهای نابخردانه برخی از عناصر داخلی، گفت: این افراد در حال بیعت‌شکنی هستند و مردم این افراد را به خوبی می‌شناسند.

وی با اعلام اینکه مردم خودشان را صاحب انقلاب می‌دانند، تاکید کرد: مردم به این نتیجه رسیدند که برای سربلندی ایران اسلامی باید در کنار نظام قرار گیرند.

فضلی با بیان اینکه شهدا در وصیت‌نامه خویش به حفظ و حراست نظام تاکید بسیار داشتند، خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ و حراست خویش از جان و مال مایه گذاشتند.

وی درباره اقدامات انجام شده در راهیان نور، اضافه کرد: ظرفیت راهیان نور متعلق به مردم است و از ظرفیت امکان راهیان نور برای زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه اربعین بزرگ‌ترین همایش تاریخ شیعه است، بیان کرد: گروه‌های زیادی در حال پذیرایی برای زائران حسینی هستند و برای پذیرایی مناسب از زائران حسینی از ظرفیت راهیان نور استفاده می‌شود.

این مسئول به اقتدار نظامی و علمی کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان از پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور احساس خطر کردند و از ساخت پهباد ارکیو 170 ایران بسیار ناراحت هستند.

فضلی بیان داشت: دشمن از اقتدار بسیجیان ایران اسلامی و از قدرت ولایت فقیه در هراس هستند و داشتن ولی فقیه در کشور نعمت بسیار بزرگی برای ایران و جهان اسلام است.

این مسئول درباره برگزاری موفق رزمایش الی‌بیت‌المقدس در مازندران، افزود: این رزمایش در سراسر کشور اجرا می‌شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه اردوهای راهیان نور در کشور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 هزار نفر به این اردوها اعزام شدند و بیشترین افراد اعزام شده از مازندران هستند و راهیان نور حج بصیرتی است و این روند به افزایش بصیرت‌زایی جوانان کمک موثری می‌کند.

این مسئول با اشاره به تلاش دشمن برای به انزوا کشیدن کشور از طریق جنگ نرم، افزود: جنگ فرهنگی بالاتر از جنگ سخت است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به تلاش‌های انجام شده برای کمک به ایجاد نشاط در بین جوانان، یادآور شد: بیش از هزار سالن ورزشی در کشور توسط سازمان‌های وابسته به بسیج در کشور ساخته شد و بیشترین آنها با کمک مردمی انجام شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
پهباد غلطه.
پهپاد درسته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها