أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۰۹۷
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۳
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به رغم فشردگی زمان و جدی بودن مذاکرات، با فرارسیدن وقت نماز ظهر، جلسه سه جانبه با اشتون و جان کری را متوقف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا به وین، وزیر خارجه ایران از ساعت 11 به وقت محلی دومین نشست سه جانبه خود با کاترین اشتون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا و جان کری وزیر خارجه امریکا را آغاز کرد.

این جلسه با توجه به اذان ظهر متوقف شد.

کری و اشتون شب گذشته نیز دقایقی پس از ورود وزیر خارجه امریکا به وین با وزیر خارجه ایران دیدار و گفت و گو کردند. آن دیدار دو ساعت به طول انجامید.

مهلت تعیین شده برای مذاکره ایران و کشورهای 1+5 روز دوشنبه پایان می یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
حقيقتا كه اين ظريف انسان بزرگ و صبوري هست برا شفاي كساني كه در اين روزهاي سخت مذاكرات به جاي حمايت چوب لاي چرخش ميگذارند دعا كنيم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها