أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۱۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۳
فابیوس با اشاره به مذاکرات پیش روی خود با محمد جواد ظریف و همتایان اروپایی و امریکایی اش گفت: مسائلی هست که باید حل شود. من باهمتای ایرانی ام گفت و گو خواهم کرد و امیدوارم ایران این فرصت را از دست ندهد.
وزیر خارجه فرانسه پس از ورود به وین در جمع خبرنگاران گفت: موضع فرانسه در این زمینه کاملا شناخته شده و معقول است. این موضع هماهنگ با جامعه بین المللی است وطبق آن، ایران کاملا حق دارد به انرژی هسته ای برای مقاصد صلح امیز دسترسی داشته باشد.

به گزراش خبرنگار اعزامی امیدهسته ای به وین، فابیوس با اشاره به مذاکرات پیش روی خود با محمد جواد ظریف و همتایان اروپایی و امریکایی اش گفت: مسائلی هست که باید حل شود. من باهمتای ایرانی ام گفت و گو خواهم کرد و امیدوارم ایران این فرصت را از دست ندهد.

قرار است فابیوس به همراه فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس و رییس تیم مذاکره کننده المانی ساعت 14 به وقت محلی با وزیر خارجه ایران دیدار و گفت و گو کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها