يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۱۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۳۰ آبان ۱۳۹۳
جباري:
علي جباري رکورددار کاپيتاني در دربي هاست. او همچنين آمار بهترين گل زده را در بين هافبک ها دارد.
به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق آبی ها به برد تیمش در دربی 79 خوشبین و امیدوار است.

جوانان مرا به وجد می‌ آورند
در ابتدا درگذشت آقای مظلومی را تسلیت می‌ گویم. امروز که در مراسم غلامحسین خان شرکت کردم. جوان ها واقعا مرا شرمنده کردند. کسانی که سن شان به بازی های من قد نمی‌ دهد جلو آمدند و از آن زمان ها گفتند که این مساله خیلی مرا خوشحال کرد. قطعا آنها این خاطرات را از زبان بزرگترهایشان شنیده اند. من دوباره به آن دوران برگشتم و امروز متوجه شدم کارهای خوب در ذهن مردم می‌ ماند. به هر حال من رکورددار کاپیتانی در دربی و همچنین گلزن ترین هافبک دربی ها هستم. همیشه سعی می‌ کردم روزهای تمرین و سابقه سرحال باشم. این باعث افتخار است که آن دوران هنوز از یادها نرفته امروز جوان ها مرا به وجد آوردند.

گل زدم و صاحب پسر شدم
یکی از خاطراتی که تا به حلا در هیچ جا تعریفش نکرده ام مربوط به زمانی می‌ شود که در تاج بازی می‌ کردم. آ« زمان گل 40 متری من خرج بدی روی دستم گذاشت. چون همسرم باردار بود و با دیدن آن صحنه و به هیجان آمدن در آن لحظه فردایش صاحب پسر شدم. خانمم به شدت استقلالی است و همیشه با دقت بازی ها و حتی تمرینات استقلال را پیگیری می‌ کرد.

به برد استقلال خوش بینم
نتیجه بازی یکشنبه برمی گردد به اتفاقات داخل زمین ما چند بازیکن مصدوم و محروم داریم و ملی‌پوشان هم تازه برگشته اند. روی هم رفته به برد استقلال خوش بین هستم اگر آبی ها به حاشیه ها توجه نکنند. می‌ توانند یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها