أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۱۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سخنگوی وزارت خارجه روز جمعه گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع غربی در مورد ارائه پیشنهاد جدید به ایران در مذاکرات هسته‌ای را رد کرده و آن را خبرسازی خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «مرضیه افخم» سخنگوی وزارت خارجه روز جمعه گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع غربی در مورد ارائه پیشنهاد جدید به ایران در مذاکرات هسته‌ای را رد کرده و آن را خبرسازی خواند.

سخنگوی وزارت خارجه خبرسازی‌ها مبنی بر ارائه طرح و پیشنهاد جدید کشورهای ٥+١ به ایران و پردازش‌های پیرامون آن را بی اساس خواند و ضمن تکذیب این موضوع اظهارداشت: «در سه روز گذشته مذاکرات فشرده و متعدد دو جانبه و چندجانبه بر اساس طرح‌ها و ابتکارات متعدد تیم مذاکره کننده إیرانی که آخرین آن‌ها در مسقط پیشنهاد گردید، انجام شده و مذاکرات درسطوح مختلف کارشناسی و سیاسی ادامه دارد و هیچگونه طرح جدیدی از طرف کشورهای ٥+١ ارایه نشده است.»

پیش از این برخی منافع خبری از جمله ایتارتاس و رویترز مدعی ارائه طرح جدیدی به ایران و تشریح نحوه لغو تحریم‌های شده بودند. پایگاه خبری وردویو هم نوشته بود که مذاکرات تا ماه اسفند تمدید می‌شود (اینجا).


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها