أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر قرار بود كریمیان بازی کند، ما نیز می‌ توانستیم از حسین ماهینی بهره ببریم.»

به گزارش پایگاه 598، شایعات و حرف و حدیث های زیادی در مورد تلاش استقلالی ها برای حضور مهدی کریمیان در دیدار با پرسپولیس به گوش می‌ رسد.

 

کریمیان نیز جزو یکی از بازیکنانی است که کارت پایان خدمتش دچار مشکل بوده و نمی‌تواند استقلال را در مسابقات لیگ و جام‌حذفی همراهی کند. البته هنوز تکلیف او به صورت مشخص و رسمی از سوی نهادهای ذیربط اعلام نشده است.

 

از سوی دیگر غیبت جاسم کرار و نداشتن هافبک بازیساز باعث شده تا طبق خواسته امیر قلعه‌نویی، مسئولان باشگاه استقلال تمام تلاششان را به کار بگیرند تا مجوز بازی کریمیان را برای دیدار با پرسپولیس دریافت کنند چرا که غیبت و نبود یک هافبک بازیساز بی شک از نظر قلعه‌نویی مشکلات زیادی را برای این تیم در دیدار حیثیتی با پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

 

در همین بین اما حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به شدت با این قضیه مخالفت می‌ کند. وی در مورد تلاش استقلالی ها برای رساندن کریمیان به دربی چنین گفت: «من نمی‌ دانم استقلالی ها در حال تلاش برای گرفتن مجوز بازی کریمیان در دربی هستند یا نه اما طبق قانون این بازیکن نمی‌ تواند بازی کند و قطعا مسئولان سازمان لیگ مجوز بازی او را صادر نخواهند کرد چرا که کریمیان نیز همان مشکل حسین ماهینی را دارد.»

 

درخشان افزود: «اگر قرار بود كریمیان بازی کند، ما نیز می‌ توانستیم از حسین ماهینی بهره ببریم. به هر حال امیدوارم این مسابقه در یک شرایط مساوی و با عدالت برگزار شده و دو تیم با داشته های خود و بدون مشکلات اینچنین و هیچ گونه حرف و حدیثی به میدان بروند.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها