أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
اصغر حاجيلو دفاع چپ سابق استقلال، به دليل حضور طولاني مدت در تيم ملي در زمان افشين قطبي به شدت با هاشم بيک زاده و خصوصياتش آشنا است.

به گزارش پایگاه 598، حاجیلو که زمانی در استقلال مظهر تعصب و جنگندگی بود بیک زاده را بازیکن کلیدی در دیدار دربی می داند.

*هاشم از نظر من یک بازیکن درجه یک در فوتبال ایران است. بازیکن دو پا، نسبتا سریع، تکنیکی و گوش به فرمان است. یادم هست که افشین قطبی هم به بیک زاده علاقه زیادی داشت اگر چه در آن مقطع زمانی بیک زاده از فیکس های تیم ملی کمی عقب بود اما او با اراده ای که دارد کیفیت خودش را بالا برده است. اگر فردا مصدوم نباشد نقطه اتکای امیر خواهد بود. او بازیکنی است که هوش دفاع کردن و تکنیک حمله کردن را دارد.


*نقطه ضعف بیک زاده بیشتر این است که خیلی پسر خوبی است. البته این نقطه قوتش هم هست. چون هر چه گذشته در فوتبال ایران محبوب تر شده است.او باید روی برگشتهایش کار کند و روی گرای بیشتری حمله کند.

*نمره بیک زاده 8 از 10 است و یکی از دو بازیکن برتر ایران در پست خودش محسوب می شود.

* من را از پیش بینی معاف کنید اما امیدوارم این مسابقه یک جوری باعث آبروی فوتبال ایران شود و مردم را تعقیب کند که بار دیگر به استادیوم ها بیایند. غیر از این فقط دل زدگی است و ناراحتی از نتایج صفر، صفر و همین حرفهایی که در همین چند سال می زنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها