أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
محسن عاشوري هافبک سابق پرسپوليس که در دوره خود يکي از بهترينهاي فوتبال ايران محسوب مي شود. اگرچه عملکرد ملي چندان درخشاني نداشت.

به گزارش پایگاه 598، این هافبک طراح که از سال 65 بازیکن ثابت خط میانی پرسپولیس بود با اکثر بازیکنان پرسپولیس کار کرده و به خصوصیات فنی آنها کاملا آشنا است:

*مهمترین ویژگی (محمد) نوری هوش بالای او است که من دیدم بازیکنان تیم ملی هم در مورد او همین حرف را می زنند. نوری می تواند با حداقل لمس توپ بهترین تصمیم گیری را انجام دهد و در دادن پاسهای آخر از همه بازیکنان تیمش مهارت بیشتری دارد. او همچنین توانایی اضافه شدن روی توپهای برگشتی و استفاده از توپهای کات بک را دارد.


* محمد کمتر از قبل می دود و این نقطه ضعف فوتبال او است. به نظر من نوری که البته سنش بالا رفته، سعی می کند که با جایگیری و بازیگردانی این مشکل را جبران کند. اما همیشه نمی شود از راه میان بر به نتیجه رسید. محمد در سالهای قبل خیلی بیشتر می دوید. بنابر این خیلی صاحب موقعیت می شد. به همین دلیل هم جزو یکی از گلزنترین هافبکهای ایران بود.

* من به کاپیتان پرسپولیس، نمره 7 می دهم.

* این داربی هم مساوی می شود. من فکر می کنم که این داربی هم برنده نداشته باشد. فقط امیدوارم بدون گل نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها