يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۲۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها دردسرهای زیادی دارد که یکی از آنها مشکل کارت های زرد مدافعان تیمش است .

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، از مصدومیت‌ها و حواشی فراوان اطراف تیمش تا بازی حساس این هفته مقابل استقلال که از حساسیت خاصی برای هواداران پرسپولیس برخوردار است.

 

اما سرمربی سرخ‌ها این روزها یک دغدغه بزرگ دیگر هم دارد. کافیست به این نام‌ها نگاه کنید: محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و محمدرضا خانزاده سه مدافع مرکزی پرسپولیس هستند که یک کارت زرد در بازی پربرخورد دربی کافیست تا دیدار مهم و سخت برابر نفت تهران را از دست بدهند.

 

هر سه بازیکن به احتمال فراوان در دربی در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی می کنند و کاملا مستعد دریافت کارت زرد هستند. این سه بازیکن به همراه میشل اومانیا، تنها داشته های درخشان در مرکز خط دفاعی هستند. داشته هایی که شاید درخشان در بازی نخست دور برگشت لیگ یک یا چند نفر از آنها را دیگر نداشته باشد!

 

سرمربی پرسپولیس این روزها باید به فکر چاره‌ای برای در دسترس بودن بازیکنان خط دفاعی تیمش در بازی با نفت تهران هم باشد.

 

دیداری که با فرض پیروز نشدن در بازی با استقلال، دیداری حیاتی برای حمید درخشان محسوب می‌شود و می تواند سرنوشت او را روی نیمکت سرخ رقم بزند.

 

آیا درخشان برای احتیاط دست کم یکی از این مدافعان را در دربی روی نیمکت می نشاند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها