يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۲۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
محمد پنجعلي مدافع مستحکم تيم پرسپوليس و تيم‌ملي در دهه 60 و 70 است که هنوز خاطره بازي هاي خوبش در اذهان باقيمانده است.

به گزارش پایگاه 598،محمد پنجعلی از نمایش میشایل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس تعریف می‌ کند:

* اومانا بازیکن خوبی است، او بازیکن حرفه ای و باکلاسی است به هر حال از کسی که در جام‌جهانی و در سطح بالایی در فوتبال دنیا بازی کرده، انتظاری جز این هم نیست. این بازیکن می‌ تواند در دربی بازی خوب بکند، البته آنقدر فشار این بازی ها بالاست که می‌ گوید حساسیت در اینجا خیلی زیاد است. به نظرم اومانا بهتر از این هم خواهد شد و جا خواهد افتاد. خوب سر می‌ زند، جاگیری اش خوب است و سرعت بالایی دارد. با تکنیک و باهوش است و ویژگی های یک دفاع میانی خوب را دارد.


* از 10 نمره به او 8 می‌ دهم. چون همه نمی‌ توانند 10 باشند.

* نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نیست و این بازی حساس است. اگر یک گل زودهنگام به ثمر برسد به نظرم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و دوست دارم که تیم محبوبم پرسپولیس برنده این بازی باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها