أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
ناصر محمد خاني مهاجم استثنايي پرسپوليس در دهه 60 و 70 بي ترديد يکي از بهترين چپ پاهاي پرسپوليس و تيم ملي بود. بازيکني که استارت هاي انفجاري داشت و همانند دونده هاي سرعتي 100 متر ، طول زمين را در يک چشم به هم زدن مي پيمود .

به گزارش پایگاه 598،ارزیابی ناصر محمدخانی از پیام صادقیان کاملاً مثبت است:

* پیام صادقیان از نظر فنی مشکلی ندارد. حرکات پا به توپ ، تکنیکی بودن ، دریبل های ویران کننده ، پاس ها عمقی و پشت دفاع ، خلق موقعیت های گل برای مهاجمان ، توانایی عبور از بازیکنان رو به رو ، به هم ریختن نظم دفاعی حریف در یک لحظه از جمله ویژگی های بارز پیام است. این بازیکن اگر بتواند اعصابش را کنترل کند یکی از بهترین و تعیین کننده ترین بازیکنان این بازی مهم خواهد بود.


* پیام را در دو - سه مراسم دیدم و به من هم لطف داشت و می گفت ناصرخان من را با شما مقایسه می کنند و همین موضوع باعث شده مسئولیتم سنگین تر بشود. توصیه من به پیام این است که در درگیری ها شرکت نکند و اعصاب خودش را کنترل کند. در این بازی که خیلی هم مهم است ، قطعاً حریف روی اعصاب پیام کار می کند و به نظر من اگر این بازیکن که آینده درخشانی پیش رو دارد بتواند اعصاب خودش را کنترل کند برگ برنده بازی خواهد بود.

* از نمره 10-1 من به پیام نمره 10 می دهم. چون در چند بازی که پیام را دیدم خیلی خوب بوده است.

* من در حدود 24 سال به عنوان بازیکن و مربی در این پرسپولیس بودم و به خوبی می دانم که داربی همیشه پر از دلشوره و حساس بوده و این مهم قابل کتمان نیست. امیدوارم در این بازی پرسپولیس برنده شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها