أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
حرف هاي حسن روشن يکي از ستاره هاي بزرگ تاريخ باشگاه استقلال درباره آرش برهاني مهاجم اين تيم کمي براي ما دور از انتظار بود.

به گزارش پایگاه 598،روشن عقیده دارد اگر آرش اشتباهات 7، 8 سال پیش خود را در این مدت درست می‌کرد، می‌ توانست یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خط حمله ایران باشد.

* اگر 7، 8 سال پیش مربی خوب و دلسوزی بالای سر آرش بود و گیرهای بازی او را می‌ گرفت و بیشتر روی این بچه کار می‌ کرد، برهانی می‌ توانست به حق واقعی خودش برسد. آرش سریع است و متعصب، باهوش است و رونده و همه چیزهای یک مهاجم را دارد و گل هایی می‌ زند که هیچ کس باور نمی‌ کند. مربی های چنین بازیکنانی را راحت بیرون نمی‌ گذارند چون همیشه بوی گل می‌ دهند.


* من همیشه برای آرش ناراحت می‌ شوم، او بچه قانعی است اما می‌ توانسته جای روشن و دایی را بگیرد. او اشکالاتی در فوتبالش دارد که مانع از تکامل یافتن اوست و مهمترینش ضعف در تک به تک هاست.

* من به آرش 7.5 می‌ دهم در حالی که اگر نقطه ضعف نداشت حقش 10 بود.

* وزنه استقلال برای بردن این دربی سنگین تر است به شرطی که آنها تمرکز لازم را داشته باشند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها