يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۳۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
پدیده به دنبال هافبک ناراضی استقلال است و برای حضور این بازیکن در مشهد پیشنهاد یک میلیاردی خود را ارائه داده است .

به گزارش پایگاه 598، هر چند مسئولان باشگاه استقلال با جدایی آندرانیک تیموریان مخالفت می کنند اما سران باشگاه پدیده قصد دارند با یک پیشنهاد نجومی این بازیکن را به مشهد بکشانند.

 

هافبک برجسته اما ناراضی استقلال در صورتی می تواند به مشهد برود که باشگاه پدیده مبلغ کلانی بابت رضایتنامه وی به استقلالی ها بدهد.

 

ظاهرا پدیده ای ها که فصل جاری سرمایه گذاری کلانی در فوتبال انجام داده اند مشکلی با مبلغ رضایتنامه نداشته و حتی رقمی حدود یک میلیارد تومان برای نیم فصل حاضرند به تیموریان پرداخت کنند.

 

این در حالیست که سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز هم به شدت خواهان آندو هستند اما به اندازه پدیده حاضر نیستند سرکیسه را شل کنند.

 

بد نیست یاد آوری کنیم؛ تیموریان پیش از این نیز سابقه بازی در شهر مشهد و باشگاه ابومسلم خراسان را داشته و اتفاقا از همین تیم، ملی پوش شد و به جام جهانی 2006 آلمان رفت.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها