أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۷۲۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
در مرز، ویزا صادر نمی‌شود؛
فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان این مطلب که هزینه ویزا حدود 40 دلار است و شهروندان فریب واسطه ها را نخورند؛ گفت: زائران عتبات عالیات باید از قبل ویزا تهیه کرده باشند زیرا در مرز مهران هیچ گونه ویزایی صادر نمی‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی اظهار داشت: نیروی انتظامی با برنامه ریزی و افزایش نیرو در پایانه مرزی مهران و همچنین کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی تدارک ویژه ای برای اربعین حسینی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تردد در پایانه مرزی مهران ملزم به همراه داشتن ویزا خواهد بود، گفت: زائران عتبات عالیات باید از قبل ویزا تهیه کرده باشند زیرا در مرز مهران هیچ گونه ویزایی صادر نمی شود.

این مقام مسئول با هشدار به مردم خاطر نشان کرد: هزینه ویزا حدود 40 دلار است و شهروندانی که قصد گرفتن ویزا و خروج از مرز مهران را دارند فریب واسطه ها را نخورند.

سردار دولتی تصریح کرد: پلیس در کنار سایر دستگاههای دولتی آماده استقبال از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام امنیت موجود در مرز مهران را عامل اصلی افزایش تردد در این مرز عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود حجم تردد ها در اربعین افزایش پیدا کند.

این مقام مسئول افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته بدنبال آن هستیم تا زائران کمترین مشکل در مرز مهران برای اعزام به عتبات داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها