أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۳۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
امير قلعه‌نويي رکورددار بي شکستي مقابل پرسپوليس يک بار ديگر در کنفرانس مطبوعاتي قبل از دربي حاضر شد و پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش پایگاه 598، قلعه نویی که به خوبی می‌‌داند حضور پرتعداد بازیکنان ملی‌پوش و ستاره در تیمش ضامن پیروزی قطعی استقلال در این بازی نخواهد بود، سعی کرد بدون اینکه برای حریف دیرینه کری بخواند، به سوالات پاسخ بدهد.
گفت‌وگوی قلعه‌نویی را یک روز قبل از دربی حیثیتی پایتخت می‌خوانید:

تشکر از آقای احمدی مقدم

قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، تشکر می‌ کنم از دکتر احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی که نشان داد اخلاق هنوز وجود دارد. ایشان کار بزرگی کرد و به تشییع جناره غلامحسین مظلومی آمد و در تمام این مدت هم از ایشان حمایت کرد. ضمنا باید از خانواده مظلومی هم تشکر کرد که هر بار ما رفتیم به ایشان سر بزنیم، پسرها، خانواده و همسرش آنجا بودند ...

آقای سرافراز رسیدگی کنید

دنیا بدون ارتباط امکان ندارد اما به هر حال این را هم نمی‌ شود کتمان کرد که خیلی از بداخلاقی های فوتبال منشاء اش در صداوسیما بوده. یک مجری قبلا داشته اند و حالا یکی دیگر هم اضافه شده. نگاه کنید اسطوره های فوتبال ایران چگونه مقابل هم قرار گرفته اند. امیدوارم مدیریت محترم جدید صداوسیما آقای سرافراز فکری به حال این موضوع بکنند تا کرامت فوتبال حفظ شود.

ملی‌پوشان ما بازگشته اند

امیدوارم یک تیم ببرد و آن هم ما باشیم تا این حرف و حدیث ها از بین برود. پرسپولیس هم در بازی فردا اهدافی را دنبال می‌ کند که می‌ خواهد به آنها برسد. ما در بازی تراکتور فوتبال با برنامه ای انجام دادیم و می‌ توانستیم برنده باشیم ولی بدشانسی آوردیم. امیدوارم که بازیکنان ملی ما به شرایط آرمانی بازگشته باشند. حضور آنها باعث امیدواری ماست. آندو شرایط خوبی دارد، فرم خسرو حیدری بهتر از قبل است. الان ما 6 بازیکن ملی‌پوش ایرانی و دو بازیکن ملی‌پوش خارجی و یک جاسم کرار داشتیم و در 10 روز گذشته در خیلی از مواقع با 6، 7 نفر تمرین کرده ایم. چون کریمیان هم نمی‌ تواند بازی کند. با این حال به بازی فردا امیدوارم و انشاالله که با یک بازی منطقی 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

نقاط قوت استقلال مقابل پرسپولیس

بحث ما بحث نقاط نیست، بحث تیم بودن است. اگر تمام بازیکنان بتوانند یک هدف را دنبال کنند به نتیجه خواهیم رسید. در بازی تراکتور در اکثر دقایق خوب کار کردیم. در بازی فردا هم اگر همانطور کار کنیم به نتیجه می‌ رسیم. من انگیزه زیادی در بین بازیکنان می‌ بینیم و این باعث امیدواری است. در فصل جدید استقلال هیچ وقت اینقدر خوب نبوده.

نوری ستاره پرسپولیس است

درباره پرسپولیس حرف نمی‌ زنم آنها هم نقاط قوتی دارند که یکی از آنها محمد نوری است که در روزهای گذشته هم به تیم‌ملی دعوت شده است. ما تلاش می‌ کنیم صددرصد ارتباط بین محمد نوری و مهاجمان پرسپولیس را قطع کنیم.

اینها به دنبال مربی خارجی اند

در این سال ها آقایانی که تریبون داشته اند و می‌ خواستند فوتبال را از خانواده ها دور کنند، تمام تلاششان را کرده اند. آقایانی که الان می‌ گویند چرا لیگ شرایط خوبی ندارد. این ها یک اهدافی را دنبال می‌ کردند و همانطور که گفتم می‌ خواستند خانواده ها را از فوتبال منزجر کنند و البته هدفشان هم آوردن مربی چشم آبی بود.

دفاع اتوبوسی در بازی فردا

نظم دفاعی ما باید طوری باشد که گل نخوریم. همه مربیان بزرگ دنیا، این اصل را رعایت می‌ کنند. مگر مورینیو چطوری قهرمان می‌ شود؟ این سوال ها مال خبرنگارانی است که به تیم رقیب ما علاقه دارند. بروید ببینید در این همه سال تیم های من چگونه کار کرده اند و چند گل زده اند.

محروم ها و مصدوم ها

من در مورد موجودیت تیم برای شما توضیح دادم. نکته مهم استقلال این است که بازیکنان باتجربه ای دارد و این نقطه قوت ماست. اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم و البته مهدی کریمیان هم در این بازی حاضر نیست، جاسم کرار را هم که نداریم. البته من به همه نظرات احترام می‌ گذارم اما شکل بازی تیم من براساس شناخت بیشتری است که از زندگی هر روز با استقلال دارم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها