أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۴۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توانمندی‌های بسیج در زمینه‌های مختلف گفت: هم‌اکنون 1507 گردان بیت المقدس در بسیج فعال بوده که در زمان خطر به میدان خواهند آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج با بیان اینکه آنچه امام و رهبری درباره بسیج فرمودند در نظر برخی افراد اغراق‌آمیز جلوه می‌کند، گفت: اگر امام راحل فرمودند بسیج مدرسه عشق است تجلی آن را در عمل فرماندهان و بسیجیان می‌بینیم.

سردار نقدی با اشاره به ظرفیت‌های عملیاتی بسیج اظهار داشت: ما امروز 1507 گردان بیت‌المقدس و 500 گردان امام حسین (ع) و امام علی (ع) داریم.

وی ادامه داد: این گردان ها به صورت صددرصد داوطلبانه بوده و زمانی که خطری رخ دهد به صحنه خواهند آمد.

رئیس ستاد بسیج مستضعفین ادامه داد: هم‌اکنون بیش از هزار و 150 حلقه تربیتی صالحین در بسیج فعال است و اساتید و مربیان این حلقه‌ها بدون هیچ گونه امتیازی خود را وقف کرده‌اند و جوانانی نیز در بسیج حضور دارند که در مناطق محروم بدون چشم‌داشت در مناطق محروم مشغول خدمت‌رسانی‌ هستند.

وی با اشاره به وحدت شیعه و سنی در قالب بسیج اظهار داشت: آخرین شهید بسیج یکی از بسیجیان اهل سنت به نام محمددرزاده بود؛ تروریست‌ها از آن سوی مرز با 600 کیلوگرم مواد منفجره به پایگاه این بسیجی حمله کردند ولی او 4 ساعت مقاومت کرد تا نیروهای کمکی برسند و در این دفاع کوچکترین سستی از خود نشان نداد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها