أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۴۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
نشست خبري مربيان استقلال و پرسپوليس با حواشي زيادي همراه بود.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، نشست خبری سرمربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیش از دربی 79 در سازمان لیگ با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در زمان حضور در سازمان لیگ در سالن نشست خبری حاضر شد اما به او گفتند تا ساعت 13 چند دقیقه ای زمان باقی مانده و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس به اتاق مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برگشت.

* به دلیل حساسیت دربی 79 امروز خبرنگاران و گزارشگران بسیار زیادی به سازمان لیگ آمده بودند تا به پوشش صحبت‌های سرمربیان دو تیم قرمز و آبی پایتخت بپردازند.

* در نشست هماهنگی این دیدار که پیش از نشست خبری برگزار شد درباره رنگ پیراهن دو تیم در بازی فردا تبادل نظر صورت گرفت البته استقلالی‌ها بنا دارند که با پیراهن‌هایی وارد زمین شوند که داخل شماره آن عکس مرحوم غلامحسین مظلومی درج شده است که البته تا این لحظه موافقتی با این موضوع نشده هرچند که میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال با ناراحتی از این موضوع گفت که اگر این کار را انجام دهیم نهایتا ما را 5 هزار دلار جریمه می‌کنند.

* پس از نشست خبری حمید درخشان و زمانی که سرمربی پرسپولیس قصد داشت از سازمان لیگ بیرون برود با هجوم هواداران پرسپولیس و استقلال روبرو شد به طوری که پرسپولیسی‌ها با نشان دادن عدد 6 با سرمربی پرسپولیس عکس می‌‌گرفتند و استقلالی‌ها هم مترصد این موضوع بودند تا عدد 4 را در عکس‌هایشان با درخشان نشان دهند.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای صحبت‌هایش از سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا به دلیل حضور در مراسم تشییع مرحوم غلامحسین مظلومی تشکر کرد.

* پس از نشست امیر قلعه‌نویی یکی از دوربین‌های تلویزیونی قصد داشت با سرمربی استقلال صحبت کند که مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال از این کار جلوگیری کرد.

*قلعه نویی هنگامی که قصد داشت از مدیر جدید صدا و سیما تشکر کند، نام سرافراز را فراموش کرده و بعد از اعلام چند اسم، نام وی را اعلام کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها