کد خبر: ۲۷۲۴۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
استراتژیست ارشد بازارهای بین المللی ارز و کالا بر این باور است که افزایش ارزش دلار در برابر یورو و ین مساله ای موقتی است و نباید انتظار داشت که قیمت جهانی طلا به کمتر از 1000 دلار در هر اونس برسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ لیندسی هال، استراتژیست و تحلیلگر مسائل اقتصادی تصریح کرد که من انتظار افزایش چشمگیر ارزش دلار را در ماه های آینده ندارم چرا که افزایش ارزش دلار در برابر یورو و ین در هفته های اخیر مساله ای موقتی و زود گذر خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: اروپا، آمریکا و ژاپن همگی با بحران افزایش چشمگیر بدهی نسبت به تولید ناخالص داخلی روبرو هستند که این مساله به شدت اقتصاد این کشورها را با چالش روبرو کرده است.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: به نظر من اکنون زمان مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری در بازار طلا است. من هرگز پیش بینی نمی کنم که قیمت طلا به کمتر از 1000 دلار در هر اونس برسد.

اظهارات این کارشناس اقتصادی در شرایطی است که برخی موسسات مالی و سرمایه گذاری پیش بینی کرده اند که در صورت شکسته شدن سطح حمایتی 1100 دلاری قیمت طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها